Dvije trećine hrvatskih građana doručkuje svaki dan, sirne i mliječne namaze kupuje gotovo 80 posto kućanstava, 94 posto djece svakodnevno doručkuje, a devet od deset građana smatra da je doručak važan, pokazalo je istraživanje nezavisne agencije za istraživanje tržišta Hendal i kompanije Belje, koje je provedeno na tisuću ispitanika.
Ispitujući navike doručkovanja među hrvatskim građanima, agencija Hendal i Belje su u petak priopćili da čak 84 posto ispitanih smatra mliječne proizvode važnim izvorom kalcija i bjelančevina.
Navodi da djeca do 14 godina, prema onome što su u istraživanju rekli njihovi roditelji, doručkuju najčešće žitarice, žitne kaše, pahuljice i mlijeko, a potom sirne i mliječne namaze koji su omiljeni izbor svakog trećeg djeteta.
Gotovo svi roditelji djece do 14 godina potvrdili su da pridaju veliku važnost doručku. Čak i oni koji nisu redoviti u prvom obroku u danu, svjesni su važnosti doručka.
“Kalcij i bjelančevine iz sira osiguravaju da djeca imaju snažne kosti i uravnoteženu prehranu, potiču stvaranje tkiva i rast, pravilno lučenje hormona te ostalih fiziološki aktivnih tvari”, ističu Hendal i Belje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa