Mnogo Nijemaca izabire svoje iduće turističko odredište na osnovu filmova, pokazalo je istraživanje danskog portala Momondo.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nijemce filmovi potiču na putovanja više nego druge europske narode. Po istraživanju, 19 posto Nijemaca odlazi na mjesta o kojima su prvi put čuli putem velikog ili malog ekrana.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na drugom su mjestu Finci sa 16, a treći su Britanci s 14 posto.
Hollywoodski glamur najmanje utječe na Nizozemce, samo ih je sedam posto posjetilo mjesta s filmskog platna.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Turistički portal Momondo u anketu je uključio tisuću ljudi od 18 do 65 godina iz 12 europskih zemalja.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE