UN privikava Talijane da ostatak hrane iz restorana nose kući

Talijanski Metro pokrenuo je kampanju ne bi li Talijane priviknuo da se ne stide kući odnijeti zapakiran ostatak hrane iz restorana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Metro u suradnji s UN-ovim Svjetskim programom za hranu (WFP) nastoji “preodgojiti” Talijane da ne osjećaju nelagodu kada svoj “doggy bag” nose kući, a cilj kampanje je podignuti svijest Talijana o potrebi bacanja što manje hrane. Kampanja je pokrenuta pod nazivom “Schiscetta Reverse” manje od mjesec dana prije otvorenja Međunarodne izložbe Expo koja se ove godine održava u Milanu i posvećena je globalnoj sigurnosti hrane i prehrane, piše Ansa.

Stanovnici milanske regije običavaju nositi “schiscettu”, obično plastičnu kutiju s ostacima jučerašnjeg ručka na posao, no organizatori kampanje “Schiscetta Reverse”, Metro i WFP vjeruju da bi se običaj trebao proširiti na restorane.

Za razliku od stanovnika Sjedinjenih Država kojima je odlazak iz restorana s doggy bagom uobičajen, Talijani takvo ponašanje smatraju vulgarnim i neprikladnim. Organizatori optimistično vjeruju da će običaj zaživjeti uz pomoć i angažman nekoliko slavnih milanskih chefova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.