Osiguranici Hrvatskoga zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) hrvatsko su zdravstvo u 2013. ocijenili trojkom, rekao je ravnatelj HZZO-a Siniša Varga na konferenciji za novinare HZZO-a gdje su predstavljeni rezultati istraživanja agencije Ipsos plus.
Hrvatsko zdravstvo u 2013. klijenti su ocijenili s prosječnom ocjenom 3,2, dok je 2012. godine ta ocjena bila 3,1, rekao je Varga predstavljajući rezultate istraživanja.
Prednosti hrvatskog zdravstva, prema istraživanju koje je provela agencija Ipsos plus, su kvalitetan liječnički kadar, odnos osoblja prema pacijentima, a slabije je primijećen sustav e-recepata i e-uputnica, za koji Varga kaže da postoji samo u nekoliko europskih država.
Čak 86% građana je jako zadovoljno svojim obiteljskim liječnicima, dok je razina zadovoljstva stomatolozima nešto niža, ali i dalje visokih 68%, objasnio je Varga.
Kao najgorim u hrvatskom zdravstvu osiguranici su ocijenili duga čekanja na pregled specijalista i na dijagnostiku, male plaće liječnika i osoblja te netransparentna trošenja u zdravstvu, kazao je Varga.
Nezadovoljnije su mlađe osobe, ispitanici iz primorske Hrvatske i studenti, stoji u priopćenju s konferencije HZZO-a.
Rezultatima istraživanja su u HZZO-u iznenađeni s obzirom na vrlo česte kritike novinara i osiguranika, koje znaju prevladavati u medijskoj slici o zdravstu, a ljudi su u principu dosta zadovoljni zdravstvom, rekao je glasnogovornik HZZO-a Nenad Korkut.
Certifikatom ISO 9001:2008 u HZZZO-u su obavezu pratiti javno mnijenje te uspoređivati kako stvari stoje i vidjeti što se promijenilo, kako bi upravljali kvalitetom, rekao je Korkut.
Tekst se nastavlja ispod oglasa