(FOTO) ‘Počeši se s razlogom’ – neukusna ‘šok’ kampanja o raku testisa

“Počeši s razlogom”, naziv je javnozdravstvene kampanje za rano otkrivanje raka testisa, bolesti koja u mlađih muškaraca ima izuzetno visoku smrtnost. Od raka testisa u Hrvatskoj oboli oko 200 osoba godišnje, a najčešće obolijevaju muškarci u dobi od 18 do 35 godina. Iako se radi o rijetkom tumoru, od kojeg obolijeva oko jedan posto populacije, Hrvatska bilježi porast broja oboljelih pa je samopregled testisa jednostavna i brza metoda koja može spasiti život, rečeno je u srijedu na predstavljanju kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanju provode zajedno KBC Zagreb i Ožujsko pivo, a cilj kampanje je podizanje svijesti o muškom zdravlju i važnosti redovitog samopregleda testisa kako bi se rak otkrio na vrijeme.

Kampanja “Počeši s razlogom” trajat će cijelu godinu, a obilježit će je niz događaja kojima je cilj senzibiliziranje javnosti o raku testisa.

“S obzirom da se rak testisa ne može prevenirati, redoviti pregledi nužni su za rano otkrivanje bolesti i uspješnije liječenje”, rekla je voditeljica Odjela za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a Zagreb Marija Gamulin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu kampanje predstavljena je Internet stranica www.pocesisrazlogom.com kao glavni izvor informacija o samopregledu testisa i raku, kao i savjetovalište u sklopu kojega će na telefonske upite građana četvrtkom od 13 do 15 sati odgovarati liječnici Odjela za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC-a Zagreb.

Ova je neukusna, “šok” kamapanja za informiranje muškaraca o važnosti ranog otkrivanja teške bolesti poslužila RTL-u i Zoranu Šprajcu da prostočkom odjavom dnevnika na mreži s nacionalnom koncesijom – privuku pozornost javnosti na sebe i svoju emisiju.

Reklamiranje šokom ili “shockvertising” je reklamiranje koje namjerno zapanjuje, šokira i vrijeđa publiku kršeći društvenene i osobne norme ponašanja i vrijednosti. Koristi se u promotivnim kampanjama i odnosima s javnošću korištenjem grafičkih prikaza i izravnh, često “sirovih” slogana kako bi se “probilo” kroz šumu reklama i privuklo pozornost publike. Po šok reklamama još od osamdesetih godina najpoznatija je nekad uspješna tvrtka Benetton koja je pokušala privuči pažnju na svoje proizvode uvredljivim foto-montažama pape Benedikta i egipatskog imama kako se ljube. Nakon bojkota velikog dijela njihovih kupaca i očitog narušavanja svog branda Benetton se javno ispričao i skinuo neukusne plakate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.