Početničke pogreške: 5 stvari koje treba izbjegavati prije vježbanja

Foto: GettyImages

Kako bi dobila maksimum od vremena uloženoga u vježbanje nastavi čitati i provjeri koje bi to stvari trebala izbjegavati ili prestati raditi prije samog vježbanja.

Nemoj jesti puno, a pogotovo ne hrane bogate vlaknima

Maleni zalogaj do pola sata prije treninga sasvim je u redu. Ako voliš trenirati ujutro onda će ti mali, ali birani doručak pomoći u stimulaciji metabolizma i dati ti energiju potrebnu za pokretanje. Malo voća s grčkim jogurtom ili kriška integralnog kruha s medom svakako je dobra ideja, piše Runtastic. Ono na što trebaš paziti jest hrana bogata vlaknima. Ona će te držati sitom dulje vremena, ali joj duže treba i da se razgradi. Također, ako ju konzumiraš s puno tekućine ona potiče probavni sustav, a to nije praktično ako ideš van kuće trenirati, prenosi miss7zdrava.24sata.hr.

Ostalo pročitajte na Frendica.hr!

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr