Bloombergova greška je došla u vrijeme stvaranja ratne histerije na Zapadu. Ona dolazi samo nekoliko dana nakon što se Moskva obrušila na američke medije zbog širenja “lažnih i provokativnih informacija” o situaciji u Ukrajini.
Poznata američka medijska tvrtka Bloomberg se ispričala ovog vikenda nakon što je slučajno izvijestila da je Rusija napala Ukrajinu. Njihov naslov: “Uživo: Rusija napada Ukrajinu” – pojavio se na naslovnici portala kasno navečer uoči vikenda.
Olga Lautman, analitičarka i istraživačica koja se fokusira na Rusiju i Ukrajinu, objavila je slike pogrešnog naslova na društvenim mrežama. Rekla je da je naslov uklonjen nakon više od 30 minuta, piše geopolitika.news
Bloomberg se ispričao nešto više od dva sata nakon što je naslov objavljen. Rekli su “da pripremaju više naslova za mnoge scenarije. A naslov “Rusija napada Ukrajinu” nehotice je objavljen na našoj web stranici ”, piše u njihovom priopćenju. “Duboko žalimo zbog pogreške. Naslov je uklonjen i istražujemo uzrok.”
Dok raste napetost na granici Rusije i Ukrajine, zapadne zemlje predvođene SAD-om stalno upozoravaju na mogućnost napada Moskve. Rusija je više puta poricala te tvrdnje, optužujući Washington i njegove saveznike da namjerno preuveličavaju situaciju i vode medijsku kampanju zastrašivanja.
Bloombergova greška dolazi samo nekoliko dana nakon što se Moskva obrušila na američke medije zbog širenja “lažnih i provokativnih informacija” o situaciji u Ukrajini. “Nažalost, američki mediji posljednjih mjeseci objavljuju veliku količinu neprovjerenih, iskrivljenih i namjerno lažnih i provokativnih informacija o tome što se događa u Ukrajini i oko nje”, rekao je prošlog ponedjeljka glasnogovornik Kremlja Dmitrij Peskov.
Izvor: narod.hr/geopolitika.news
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.