Laže kad zine

pernar
Montaža: Narod.hr, izvor: FAH

Komentar čitatelja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pernar upao gradonačelniku na presicu; Tomašević priznao da su tramvaji koji stižu stariji no što je tvrdio

Pernar postavlja pitanja koja kupljeni poslušnički kvazinovinari zaobilaze u širokom luku.. Treba se Pernar prozvati sa Dario Juričan i salijetati ovu grandioznu sramotu od gradonačelnika i ovo dvoje njegovih besprizornih jalovih pobočnika Koralet i Dolenec. Tragikomičan trojac, jedan valjda zna pisat, drugi čitat, a treći govorit..

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dovoljno je napisati u youtube tražilicu GT6M Augsburg. Dobri su to tramvaji, uopće nije upitno. Ako su to stvarno ti tramvaji. Mene više zanima zašto Tomašević laže. Jer u ovom poslu nema niti jednog razloga za laganje. I dobiti 11 komada moderniziranih prije 10 godina za takve novce je solidno. Dakle, zašto je muljao?

Kada je prvi put plasirana informacija da su stari 10-15 godina dok su tramvaji u zagrebu stari nekih cca 27 godina… kako se došlo do tog broja? Zagreb ima 140 dugih niskopodnih tramvaja (TMK 2200) proizvedenih u dvije serije, najstariji je iz 2005. a najnoviji iz 2010. Znači stari su 13-18 godina. Uz to ima još dva kratka niskopodna TMK 2300 (garažni brojevi 2301 i 2302) proizvedenih 2009. i 2010. godine. U seriju se nije ušlo, ali Končar KEV proizvodi te kratke tramvaje čini mi se za neki grad u Latviji, može ih se naći na youtube. Zašto ne uzimamo takve nove, koji bi zamijenili dotrajale češke koji su slične veličine?
Imamo i TMK 2101 čiji prototip je proizeden 1994. a ostatak 1997. – 2000. i ima ih ukupno 16 komada. (2101 do 2116, ne znam jesu li svi još uvijek u prometu). Proizveo ih je Končar. Solidni tramvaji stari manje od 30 godina. Nisu niskopodni i nisu klimatizirani.

Ali mamo i oko 10 komada starih TMK 201 proizvedenih 1973. i 1974., proizveo ih je Đuro Đaković, i češke tramvaje T4 i KT4 koji su dovezeni u Zagreb krajem 70-ih i početkom 80-ih. I to je ono što ruši prosjek starosti. E upravo zbog njih je Tomašević zavapio da Zagrebom voze tramvaji stari 50 godina. Ma nije problem što je tramvaj star 50 godina, on može biti i puno stariji i ispravan. Problem je što za njih nema više dijelova. Nema serijske proizvodnje, i onda sve postaje puno skuplje i puno teže za nabaviti, a pogotovo ako proizvode za vas… Ne kažem da nema i nekih drugih razloga, ne znam, ali ovo je sigurno tako. Stanje u ZET-u je očito takvo da će voziti sve što može voziti u prihvatljivom stanju. Tih 11 tramvaja koje uzimamo je nužno krpanje, bez kojeg se ne može. Zašto je takvo stanje u ZET-u i zašto Tomašević toliko mulja, zna li uopće kad mulja a kad ne mulja ili mu je muljaža prva misao, to ne znam. Zašto ide sa rečenicama “nedopustivo je da grad toliko i toliko dugo nije nabavio nove tramvaje”… zašto bi bilo nedopustivo? Nedopustivo je da je grad dopustio propadanje tramvaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Stalno ide po gradu ” , gdje ga se može naći da odgovori na par pitanja. Laže kada zine… Njegov čitav mandat gradonačelnika i njegove ” bratije ” od početka se temelji na lažima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.