Site icon narod.hr

HAKOM preuzima zaštitu korisnika usluga željezničkog prijevoza

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) preuzima zaštitu korisnika željezničkog prijevoza, prigovore putnika na odluke željezničkog prijevoznika rješavat će HAKOM-ovo povjerenstvo sastavljeno od predstavnika stručne službe i udruga za zaštitu potrošača, priopćeno je u ponedjeljak iz te agencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HAKOM je danas donio novi Pravilnik o načinu rada povjerenstva za zaštitu prava korisnika, koji uz već postojeću zaštitu korisnika telekomunikacijskih usluga i korisnika poštanskih usluga, regulira i rješavanje sporova između korisnika i davatelja usluga željezničkog prijevoza.

Povjerenstvo će na temelju prikupljenih podataka, dokumentacije i očitovanja, utvrđivati činjenice i okolnosti za svaki pojedini slučaj te u skladu sa zakonima i općim aktima podnositi HAKOM-u prijedlog odnosno mišljenje o rješenju spora i prigovora.

Na temelju prijedloga, odnosno mišljenja povjerenstva, HAKOM će odlučivati o sporu i prigovoru na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način i to u roku od 60 dana za rješavanje prigovora putnika, kaže se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version