HAKOM preuzima zaštitu korisnika usluga željezničkog prijevoza

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) preuzima zaštitu korisnika željezničkog prijevoza, prigovore putnika na odluke željezničkog prijevoznika rješavat će HAKOM-ovo povjerenstvo sastavljeno od predstavnika stručne službe i udruga za zaštitu potrošača, priopćeno je u ponedjeljak iz te agencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HAKOM je danas donio novi Pravilnik o načinu rada povjerenstva za zaštitu prava korisnika, koji uz već postojeću zaštitu korisnika telekomunikacijskih usluga i korisnika poštanskih usluga, regulira i rješavanje sporova između korisnika i davatelja usluga željezničkog prijevoza.

Povjerenstvo će na temelju prikupljenih podataka, dokumentacije i očitovanja, utvrđivati činjenice i okolnosti za svaki pojedini slučaj te u skladu sa zakonima i općim aktima podnositi HAKOM-u prijedlog odnosno mišljenje o rješenju spora i prigovora.

Na temelju prijedloga, odnosno mišljenja povjerenstva, HAKOM će odlučivati o sporu i prigovoru na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način i to u roku od 60 dana za rješavanje prigovora putnika, kaže se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.