Hrvatski Crveni križ (HCK) prvi je u Europi uveo primjenu humanitarne elektroničke marke, i na taj način svojim partnerima i donatorima omogućio lakši i brži način djelovanja, istaknuto je u petak na konferenciji za medije.
Svake godine Crveni križ posebno obilježava Tjedan Crvenoga križa, Tjedan borbe protiv tuberkuloze i Tjedan solidarnosti. Tom prilikom izdaje doplatne poštanske marke, a to je jedan od osnovnih načina na koji financira svoje aktivnosti. Nakon desetljeća korištenja poštanskih markica, odsad će donatori virtualnim putem moći doprinjeti radu Crvenog križa.
“Humanitarna e-marka kreirana je u suradnji s tvrtkom ‘Moj – eRačun’, laka je za korištenje i označava početak primjene suvremenih tehnoloških trendova i u humanitarnom djelovanju, ali tim činom Crveni križ piše i svjetsku filatelističku povijest”, kazao je Marko Emer, direktor tvrtke “Moj – eRačun”.
“Ulazeći u digitalnu eru Crveni križ se prilagođava novim donatorima koji su korisnici e-računa, a imaju želju kroz kupnju elektroničke marke humanitarno djelovati. Svaku kunu prikupljenu putem elektroničke marke uputit ćemo onima kojima je naša pomoć najpotrebnija“, izjavio je Robert Markt, izvršni predsjednik Crvenog Križa.
Cijena humanitarne e-marke iznosi jednu kunu plus PDV, poštanska usluga se ne naplaćuje, a sva donirana sredstva bit će namijenjena humanitarnim projektima Crvenoga križa, o čemu će korisnici biti obaviješteni. Tim korakom Hrvatski Crveni križ pokazuje kako prati suvremene trendove, što u konačnici omogućuje bolju i bržu pomoć. Korak je to naprijed u digitalizaciji humanitarnog djelovanja koja je danas nužna i nezaobilazna, poručuje HCK.
Tekst se nastavlja ispod oglasa