Hrvatska turistička zajednica (HTZ) najavila je nove promotivne aktivnosti i kampanje za jesen, među kojima i projekt “Mjesec hrvatskog turizma”.
Iz HTZ-a (Hrvatske turističke zajednice) su najavili da je cilj novih promotivnih aktivnosti HTZ-a za jesen poticanje domaćeg i ukupnog turističkog prometa u posezoni pri čemu ističu da će na jesen pokrenuti i nove kampanje “Thank you” za strana tržišta i kampanju s Googleom.
Osvrčući se na ovogodišnje kampanje i promotivne aktivnosti, poput “Safe stay in Croatia”, “Trust me, I’ve been there” i “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” rečeno je da su ostvarile odlične rezultate, te su, uz dobro pripremljenu sezonu, pridonijele i pozitivnim turističkim trendovima ove godine, kao i tržišnoj poziciji Hrvatske kao jedne od najsigurnijih destinacija na Mediteranu.
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić je danas na koordinacijskom sastanku HTZ-a zahvalio svim turističkim djelatnicima na rezultatima, iznoseći nove brojke po kojima je u Hrvatskoj u dosadašnjem tijeku godine ostvareno više od 72 milijuna noćenja ili 46 posto više nego u isto vrijeme lani, što je i 76 posto rezultata iz 2019.
Staničić je dodao da trenutno u Hrvatskoj boravi više od 550 tisuća turista, većinom stranih, a na sastanku su bili direktori TZ Ličko-senjske županije Ivan Radošević i TZ Karlovačke županije Željko Fanjak te predstavnici 18 TZ-ova s područja klastera Lika-Karlovac.
> Hrvatska ima najveći udio turizma u BDP-u u Europi: Kako će na to utjecati pandemija koronavirusa?
> Rezultati turističke sezone premašuju sva očekivanja: Prošli je vikend bio rekordan
Radošević je dosadašnje rezultate u turizmu Ličko-senjske županije ocijenio vrlo dobrima, s oko 2,4 milijuna ostvarenih noćenja, što je porast od gotovo 40 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te dodao da su se približili brojkama iz predpandemijske 2019., odnosno na oko 80 posto rezultata iz 2019.
Direktor TZ Karlovačke županije Fanjak je rezultate u Karlovačkoj županiji ocijenio vrlo dobrima, ističući da sezona na kontinentu i dalje traje. Očekuju više od dosadašnjih oko 330 tisuća noćenja ove godine, što je u odnosu na 2020. rast od 85 posto.
Na koordinaciji se, kako dodaju iz HTZ-a, razgovaralo i o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima i marketinškim dokumentima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica i drugima temama.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Izvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.