Miroslav Škoro otvara novu sezonu Bujice 2. rujna

Foto: Snimka zaslona

Predsjednički kandidat Miroslav Škoro ne namjerava u svojoj kampanji napadati predsjednicu države Kolindu Grabar-Kitarović. Ona ionako ni o čemu ne odlučuje, a ponajmanje o sudbini zemlje. Tako da će Škori prvi na udaru biti Vlada i premijer Andrej Plenković. Tako, prema tvrdnjama Večernjeg lista kažu u stožeru Miroslava Škore u kojemu se zadnjih dana brusi taktika za predstojeću kampanju, koju će voditi Škorin glazbeni menadžer Miljenko Ćurić. Mate Mijić bit će zadužen za komunikaciju i odnose s medijima, a Škorina sestra Vesna Vučemilović za promidžbu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi konkretni obrisi kampanje već su poznati. Osim žestoke kritike Vlade, Škorin tim u kampanji predočit će i detaljno razrađene poteze koji se tiču povećanja ustavnih ovlasti, koje je Škoro najavio kao ključnu temu kampanje i na kojima ovih dana rade ustavni i pravni stručnjaci s kojima se konzultirao i prije objave kandidature.

“Izići će i s prijedlogom promjene izbornog sustava, s detaljnim prijedlogom kako poboljšati i učiniti učinkovitijim referendumsko odlučivanje, ali i s vizijom razvoja cijele države”, kaže izvor Večernjeg lista.

U stožeru otkrivaju da će Škoro medijima biti dostupan, ali i da će otvoriti jesensku sezonu “Bujice” gostovanjem u toj TV emisiji 2. rujna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.