Račanov i Josipovićev savjetnik Krešimir Macan najavljuje da će raditi za Plenkovića

Foto: Fah; fotomontaža: Narod.hr

Krešimir Macan, menadžer za odnose s javnošću, vlasnik agencije Manjgura, koji je odrađivao poslove i kampanje za SDP, IDS, Ivicu Račana, Stjepana Mesića, Ivu Josipovića, SDP BiH, već nekoliko dana najavljuje da će raditi za Plenkovićevu Vladu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

> Igor Peternel: Krešimir Macan – odlično plaćeni PR pod krinkom neovisnog stručnjaka

U javnim nastupima kao ‘neovisni’ komentator posljednjih je godina podržavao i tumačio pozicije SDP-a i Ive Josipovića.

Hrsvijet navodi da je već 2003. godine imenovan savjetnikom za komunikaciju tadašnjeg Predsjednika RH, Stjepana Mesića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Macan je radio i izbornu kampanju za Ivu Josipovića protiv HDZ-ove kandidatkinje Kolinde Grabar-Kitarović.

Zanimljivo je spomenuti da unatoč zabrani Kukuriku Vlade Zorana Milanovića o angažiranju PR agencija tijelima državne uprave, pravnim osobama kojima je osnivač RH i poduzećima u kojima je država većinski vlasnik, neke PR agencije uspijevale su sklapati poslove s državnim institucijama. Jedna od njih bila je i Manjgura, u vlasništvu Krešimira Macana, navodi Tportal. Milanovićeva Vlada im je to i dopustila 4. prosinca 2014. godine, a potom su proveli postupak bagatelne nabave, što je jedan od kreativnih načina za izbjegavanje raspisivanja javne nabave.

> Macan, poznati “neovisni analitičar” sklon SDP-u, izjavio da Most sad više neće moći “ucjenjivati Milanovića” i ići od jednih do drugih

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Menadžer za odnose s javnošću Krešimir Macan u razgovoru za portal Klix.ba potvrdio je da je izvjestan njegov ulazak u Vladu Andreja Plenkovića, u kojoj bi radio kao njegov savjetnik za medije.

“To je prilično izvjesno, ja sam dao svoj pristanak i sad je na Vladi da realizira taj dogovor. Meni je to profesionalno izazov, ja sam već bio u vladi Ivice Račana i isti su bili motivi. Shvatite da netko radi posao koji bi mogao promijeniti državu dugoročno na bolje, a loše komunicira svoje poruke. Račan većinu svojih stvari nije iskomunicirao. Danas se neće nužno svi sjetiti da su on i Čačić napravili autoceste o kojima svi pričaju. On je imao tu hrabrost i viziju, ali to nije vezao za sebe jer je smatrao da to radi za Hrvatsku. Kad ste političar, rezultat morate vezati za sebe, jer ako to vi ne učinite, vezat će netko drugi, rekao je Macan.

Za Plenkovića ističe da je vrhunski potencijal, školovan diplomat koji je prošao sve faze posla, zna kako sustav funkcionira, ali da ipak ima problem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“On je potpuno u rječniku Europskog parlamenta koji je primjeren parlamentu, ali nije običnom čovjeku. Kad on kaže ‘potrebna je dodatna edukacija’, ‘požar je atraktivan’ ili kad upotrebljava izraze kao što su konvencije, …, ili bilo što primjenjivo u Europskom parlamentu to ovdje nikom ništa ne znači. Često samo prevede s engleskog”. Zvuči pametno, ali ljudi ne razumiju što je majstor htio reći. Kad ga ne shvate, onda ga dožive kao bahatog, pojasnio je Macan, koji smatra da najbolji PR u susjedstvu među političkim vođama radi srbijanski predsjednik Aleksandar Vučić.

Macan smatra da Plenković mora govoriti jednostavnije jer ga dio građanstva ne razumije.

“Vučić je druga priča. Uzeo je najbolje savjetnike na svijetu, za njega su radili Tony Blair, Alastair Campbell…, ljudi koji se u svjetskim mjerilima smatraju top političarima, ali i top spin doktorima. Campbell je izabrao Edija Ramu u Albaniji. Vučić kad ne zna – pita, brzo uči, još brže se prilagođava, brzo se mijenja, a još brže je naučio kako odgovarati na teška pitanja. Dogodi se situacija s Mladićem, on ne komentira ništa, kaže da se okreće budućnosti, odbija temu, ide dalje, ali nije da nije odgovorio. Sustavno sve istražuje, sve propituje, svaka akcija je u pravom trenutku učinjena. On kad ide u prijevremene izbor, on ide kad je na vrhuncu. Čim doživi pad u istraživanjima mijenja svoju strategiju”, navodi Macan.

Za jako lošu svoju kampanju ističe poraz Ive Josipovića gdje se dogodila serija pogrješaka, ponajviše jer se nisu slušali savjeti i jer se dogodilo opuštanje. Kampanja za Keruma bila je veliki profesionalni izazov i odrađena vrhunski, iako kao školski primjer kampanje ističe gradonačelnika Šibenika Željka Burića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.