Režiser Dalibor Matanić govorom mržnje na dr. Markić

Matanić
Foto: fah

“i papa franjo kao i svi mi misle da je pobacaj grozna opcija, ali ako bi dijete moglo izgledati kao zeljka…jbg, evolution is a bitch? ne trpi rudimente “, napisao je Dalibor Matanić na svom Facebook profilu 21. ožujka i objavio članak o potezu udruge U ime obitelji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

UIO: Hinino plasiranje lažne vijesti o udruzi U ime obitelji

Pročitajte laži koje je Danijel Majić objavio o Hrvatima i U ime obitelji u Frankfurter-Rundschau

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Udruga je toga dana zatražila sanakcioniranje urednika vanjske politike koji je dva puta proširio lažnu vijest o U ime obitelji na više od 500 korisnika HINA-e. Tekst hrvatskog novinara Danijela Majića, objavljen u Frankfurter-Rundschau, 15. ožujka 2017. godine na web stranici i 16. ožujka u tiskanom izdanju, HINA je, iako je pun očitih laži, prenijela i stavila mu lažni naslov, umjesto naslova izvornika. Udruga U ime obitelji 16. ožujka, kad je HINA i objavila tekst, inzistirala je na njegovom micanju.

Ravnateljica HINA-e na dopis UIO odgovorila: “Pisat ću papi Franji!”

Na reagiranje udruge U ime obitelji i demanti te vijesti, uredništvo Hine nije reagiralo satima pa udruga U ime obitelji zaključuje da se radi o namjerno plasiranoj laži.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dr. Markić: ‘Šokiranost’ ravnateljice HINA-e zahtjevom da netko snosi odgovornost puno govori o njezinom dosadašnjem načinu rada

Udruga U ime obitelji uputila gđi Branki Gabriele Valentić, kao i svim članovima Upravnog vijeća zahtjev za sankcioniranje Hininog plasiranja lažne vijesti (fake news) o udruzi U ime obitelji te zahtjev za informaciju o kriterijima sprječavanju lažnih vijesti o bilo kome.

Matanić je reagirao na svom Facebooku i zaključio kako je potrebno abortirati sve s čijim se mišljenjem ne slaže ili  čiji mu se izgled ne sviđa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dalibor Matanić je filmski redatelj i scenarist. Diplomirao je filmsku i TV režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Član je Europske filmske akademije.

HAVC mu je 2012. godine za film ‘Zvizdan’ odobrio 4,800.000,00 kuna.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

2010. godine za isti je film za razvoj projekta dobio 150.000,00 kuna.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

HAVC mu je 2008. godine dodijelio 3,600.000,00 kuna za film “Majka asfalta”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download

Dva puta se na stranicama HAVC-a spominje i kao umjetnički savjetnik za dugometražni film:

2014. godine, kada su sredstva odobrena filmu Rajka Grlića i Ante Tomića “Ustav Republike Hrvatske”.

2015. godine

Njegov prvi igrani film “Blagajnica hoće ići na more” (2000.) na festivalu hrvatskog filma “Pula 2000” nagrađen je Zlatnim arenama za glavnu žensku ulogu, sporednu žensku ulogu, najbolju montažu te nagradom “Breza” za najboljeg režisera debitanta.

U scenarističkoj suradnji s Matom Matišićem režirao je film “Fine mrtve djevojke” 2002. Paralelno s Finim mrtvim djevojkama, pripremao je  film o životu gluhonijeme slikarice Slave Raškaj čiji scenarij potpisuje Koraljka Meštrović. S Matanićevim filmom “Sto minuta slave” (2009.), posvećen Slavi Raškaj, mnogi nisu bili zadovoljni, a “Kino Lika” (2009.),  prema istoimenoj knjizi Damira Karakaša,  izazvao je puno reakcija, najviše zbog scene gole djevojke koja se valja u blatu zajedno sa svinjom. Na svim svojim filmovima radio je i kao koscenarist.

Autor je i koautor višestruko nagrađivanih dokumentarnih filmova “Derbi” (1996.), “Metropola” (1998.), “Bag” (1999.), “Sretno” (1999.), “Kad naša glazba zagrmi” (2000.), kratkog igranog filma “Tišina” (2000.), pilot epizode tv-serije “Novakovi” (2000.), video-spotova, reklama te festivalskih špica. 2000. godine nagrađen je “Oktavijanom” u kategoriji najboljeg promidžbenog filma kao koautor špice prvog Motovun film festivala, a 2001. godine “Oktavijanom” u kategoriji najboljeg promidžbenog filma kao koautor špice pulskog festivala.

Dvije godine kasnije, izlazi njegov kratki igrani film “Suša” kao prvi od šest kratkih igranih filmova o intimi djevojaka širom svijeta koji će tvoriti omnibus nazvan “6/6”. “Suša” je na Danima hrvatskog filma 2002. dobila nagradu “Oktavijan” za najbolji kratki igrani film te specijalnu nagradu KODAK za najbolju fotografiju, piše u njegovoj biografiji na vecernji.hr

Kratkometražni film, Tulum (2009.), osvojio je dvije hrvatske i dvanaest međunarodnih nagrada, dok je Zvizdan (2015.) prikazan na 68. Filmskom festivalu u Cannesu gdje je u natjecateljskom programu “Izvjestan pogled” (fr. Un Certain Regard) osvojio i nagradu stručnoga žirija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.