Site icon narod.hr

Strabag se ponovno žalio, ne žele da Grci grade ni južnio dio pristupnih cesta Pelješkom mostu

Pelješki most

Pelješki most Dubrovnik, 24.9.2015. - Voditelj izrade Studije utjecaja na okoliš mosta kopno – Pelješac Stjepan Kralj rekao je u èetvrtak u Dubrovniku kako je u njoj glavni zakljuèak da je takav zahvat prihvatljiv za prostor i okoliš te kako nema bitnih utjecaja zbog kojih realizacija Pelješkoga mosta ne bi bila moguæa. foto HINA / Nikša MILETIÆ / mm

Austrijski Strabag uložio je žalbu na odabir grčkog Avaxa da gradi južni dio pristupnih cesta Pelješkom mostu, stonsku obilaznicu, poddionice Sparagovići – Prapratno i Prapratno-Doli. Zavrzlama oko gradnje pristupnih cesta mostu koji će spojiti Hrvatsku tako se nastavlja. A očekuje se da će i Avax Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave također uložiti žalbu na odabir Strabaga za gradnju sjevernog dijela pristupnih cesta, dionice Duboka-Sparagovići, javlja Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Te žalbe će odgoditi početak gradnje pristupnih cesta, koji onako zbog brojnih žalbi koje su podnesene dosad kasni već nekoliko mjeseci i zbog čega će most biti izgrađen puno prije njih.

>Pelješki most će biti gotov prije pristupnih cesta? Ako ceste ne budu gotove, Hrvatska će morati vratiti novac EU!

Strabag smatra da referenca jednog od stručnjaka kojeg su Grci naveli u svojoj ponudi nije sukladna traženim uvjetima na nadmetanju. Ta referenca se odnosi na gradnju dionice Ravča- Ploče na Dalmatini, a izdale su je Hrvatske autoceste. Strabag, kako neslužbeno Večernji list doznaje, tvrdi da taj stručnjak nije bio glavni inženjer na tom gradilištu ispred udruge koja je dobile taj posao. No njega je za glavnog inženjera imenovao Konstruktor za svoj dio te dionice koji je gradio te je referenca izdana na temelju tog određenog posla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatske ceste su kod donošenje prihvatile tu referencu, a Strabag je sad osporava. Strabag se već žalio na odabir Avaxa za gradnji dionice Doli-Duboka nakon čega je Dkom poništio tu odluku o odabiru. Hrvatske ceste su nakon toga odlučile da tu dionicu grade Austrijanci.

Strabag se žalio i na odabir Kineza da grade Pelješki most, što je također početak radova na tom projektu odgodilo na nekoliko mjeseci. Ta žalba je bila odbijena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version