U optjecaj puštena poštanska marka Božić 2015.

Hrvatska pošta pustila je u optjecaj 25. studenog 2015. tradicijsku prigodnu božićnu marku. Motiv je marke prizor Isusova rođenja preuzet s vitraja u svetištu zagrebačke prvostolnice. Vitraj je nastao po narudžbi kardinala Jurja Haulika te je izrađen između 1843. i 1845. u Münchenu u Zavodu za stakloslikarstvo kralja Ludviga I. Bavarskog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prigodnu božićnu marku oblikovao je Petar Strmečki, fotograf i dizajner iz Zagreba. Marka je izdana u arku od 20 maraka i u karnetu od 10 samoljepljivih maraka, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC).

Prigodna poštanska marka Božić 2015. ima nominalnu vrijednost 3,10 kuna. Naklada maraka u arcima iznosi 700 tisuća primjeraka, a naklada samoljepljivih maraka u karnetima je 200 tisuća primjeraka u 20 tisuća karneta.

Žig prvog dana bit će u uporabi 25. i 26. studenog u Poštanskom uredu 10101 Zagreb, Jurišićeva 13. (NP)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promocija prigodne poštanske marke Božić 2015. održat će se u ponedjeljak 30. studenog 2015. u 12 sati u Nadbiskupijskom pastoralnom institutu, Kaptol 29a, 10000 Zagreb.

Nazočnima će se obratiti dr. Željka Čorak, predsjednica Povjerenstva za izbor motiva, likovnih i grafičkih rješenja poštanskih maraka RH te rektor Zagrebačke katedrale mr. Josip Kuhtić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.