Na današnji dan 1985. Coca-Cola je učinila jedan od najpoznatijih poteza u povijesti marketinga. Promijenila je okus svog pića da bi postala konkurentnija. Na to ju je potaknuo postupni pad prodaje prethodnih desetljeća.
Naime, dok je poslije Drugog svjetskog rata držala čak 60% tržišta, do 1983. udio joj je pao na ispod 24%. Najveći konkurent bila joj je Pepsi-Cola, koja je imala nešto slađi okus i bila privlačnija mlađoj populaciji. Kad je prodaja Pepsi-Cole počela nadmašivati njihovu, u Coca-Coli su znali da moraju nešto poduzeti. Organizirali su anketu velikih razmjera, u kojoj su ljudima nudili da kušaju slađu verziju Coca-Cole. Većina ispitanika novo je piće preferirala pred Pepsijem i starom Coca-Colom.
Kompanija Coca-Cola odlučila je prijeći na proizvodnju novog pića. Međutim, rezultati su bili katastrofalni. Ljudi širom SAD-a počeli su žaliti za starim okusom. U kratkom roku kompanija je primila oko 400,000 pisama i poziva nezadovoljnih korisnika.
Psiholozi imaju različita objašnjenja za taj efekt. Malcolm Gladwell smatra da pri kušanju male količine iz čašice ispitanici doista preferiraju slađi okus, no pri kupnji velikih količina to im zapravo ne odgovara. Već za manje od tri mjeseca uprava Coca-Cole odlučila je vratiti staru recepturu u prodaju. Zanimljivo je da je cijeli eksperiment povećao ukupnu popularnost Coca-Cole, jer je ljude ponovno privukla tek kad ima se činilo da su je izgubili.