Jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala, koje je završilo u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, okupilo je više od 160 govornika na više od šezdeset panela, a u protekla je tri dana na najvećem događanju medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Europi sudjelovalo rekordnih pet tisuća posjetitelja, priopćeno je u nedjelju poslijepodne iz Organizacijskog tima festivala.
“Veliku desetu obljetnicu proslavili smo u revijalnom tonu, kako i priliči, uz mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, popratnog sadržaja i odličan glazbeni program. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim i veselimo se planiranju prve godine druge dekade festivala koji okuplja posjetitelje iz cijele regije” – poručio je direktor festivala Tomo Ricov na završetku 10. Weekend Media Festivala.
U tri intenzivna dana ovogodišnji Weekend Media Festival definirao je, kako je rekao Ricov, “koji nas ključni trendovi i izazovi očekuju u komunikacijskoj industriji”, a govorilo se i o mindfulnessu, promjenama u konceptu prijevoza, start-upu koji mijenja globalno obrazovanje, dolasku umjetne inteligencije te kako Google i Facebook dominiraju na tržištu oglašavanja.
“Jubilarku je obilježilo partnerstvo s nordijskim zemljama, imali smo panele o deset godina PR-a i digitala, a govorilo se i o STEM revoluciji. Također, zanimljiva rasprava razvila se na temu novinarstva 21. stoljeća s kojeg je zaključak da je kvalitetan sadržaj prioritet čitatelja bez obzira kojom platformom se služi” – ustvrdio je direktor programa Nikola Vrdoljak.
Podsjetio je kako je prvi dan Weekenda obilježilo predavanje nagrađivanog novinara The Sunday Timesa Jonathana Calverta koji je ispričao kako je izgledalo biti dijelom istrage koja je dovela do pada najmoćnijih ljudi FIFA-e, a prepuna dvorana bila je na panelu „Od Ramonesa do Rozge“ na kojem je znanstvenik Boris Jokić govorio o važnosti suvremene glazbe u obrazovanju.
Burna rasprava razvila se u subotu na panelu „Agrokor naš svagdašnji“ na kojem se razgovaralo o komunikaciji Agrokora u vrijeme krize sa zaključkom da je sve odrađeno pogrešno.
Panel „Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitati” bio je jedan od najzabavnijih na ovogodišnjem Weekendu. Sudionici su panel pretvorili u stand up komediju, gdje se svatko zabavljao na svačiji račun osvrćući se na aktualnu situaciju na Balkanu uz fantastične primjer dobrih i loših strana susjeda.
Dodijeljena su i priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija koji je ove godine imao rekordnih 145 prijava, a čak 55 reklamnih agencija iz regije konkuriralo je na BalCannes reviji. Najbolja agencija 2017. je Grey Ljubljana, a titulu najboljeg projekta odnio je Dear Mr. President, agencije Imago Ogilvy, poriopćeno je iz Weekend Media Festivala.
Tekst se nastavlja ispod oglasa