Više od 160 govornika i rekordnih 5000 posjetitelja na desetom Weekend Media Festivalu

Foto: Facebook/Weekend Media Festival

Jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala, koje je završilo u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, okupilo je više od 160 govornika na više od šezdeset panela, a u protekla je tri dana na najvećem događanju medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Europi sudjelovalo rekordnih pet tisuća posjetitelja, priopćeno je u nedjelju poslijepodne iz Organizacijskog tima festivala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Veliku desetu obljetnicu proslavili smo u revijalnom tonu, kako i priliči, uz mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, popratnog sadržaja i odličan glazbeni program. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim i veselimo se planiranju prve godine druge dekade festivala koji okuplja posjetitelje iz cijele regije” – poručio je direktor festivala Tomo Ricov na završetku 10. Weekend Media Festivala.

U tri intenzivna dana ovogodišnji Weekend Media Festival definirao je, kako je rekao Ricov, “koji nas ključni trendovi i izazovi očekuju u komunikacijskoj industriji”, a govorilo se i o mindfulnessu, promjenama u konceptu prijevoza, start-upu koji mijenja globalno obrazovanje, dolasku umjetne inteligencije te kako Google i Facebook dominiraju na tržištu oglašavanja.

“Jubilarku je obilježilo partnerstvo s nordijskim zemljama, imali smo panele o deset godina PR-a i digitala, a govorilo se i o STEM revoluciji. Također, zanimljiva rasprava razvila se na temu novinarstva 21. stoljeća s kojeg je zaključak da je kvalitetan sadržaj prioritet čitatelja bez obzira kojom platformom se služi” – ustvrdio je direktor programa Nikola Vrdoljak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetio je kako je prvi dan Weekenda obilježilo predavanje nagrađivanog novinara The Sunday Timesa Jonathana Calverta koji je ispričao kako je izgledalo biti dijelom istrage koja je dovela do pada najmoćnijih ljudi FIFA-e, a prepuna dvorana bila je na panelu „Od Ramonesa do Rozge“ na kojem je znanstvenik Boris Jokić govorio o važnosti suvremene glazbe u obrazovanju.

Burna rasprava razvila se u subotu na panelu „Agrokor naš svagdašnji“ na kojem se razgovaralo o komunikaciji Agrokora u vrijeme krize sa zaključkom da je sve odrađeno pogrešno.

Panel „Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitati” bio je jedan od najzabavnijih na ovogodišnjem Weekendu. Sudionici su panel pretvorili u stand up komediju, gdje se svatko zabavljao na svačiji račun osvrćući se na aktualnu situaciju na Balkanu uz fantastične primjer dobrih i loših strana susjeda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodijeljena su i priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija koji je ove godine imao rekordnih 145 prijava, a čak 55 reklamnih agencija iz regije konkuriralo je na BalCannes reviji. Najbolja agencija 2017. je Grey Ljubljana, a titulu najboljeg projekta odnio je Dear Mr. President, agencije Imago Ogilvy, poriopćeno je iz Weekend Media Festivala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.