Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (WMF) u Rovinju se od 19. do 22. rujna očekuje oko pet tisuća sudionika koji će raspravljati o temama iz medijske industrije i PR-a, a osvrnut će se uz ostalo i na društvene aktualnosti poput iseljavanja, najavili su u utorak organizatori na konferenciji za novinare.
Direktor programa 12. izdanja festivala Nikola Vrdoljak najavio je dolazak 150 predavača i panelista, među kojima je izdvojio biznismena u industriji luksuznih brendova, kojeg nazivaju i spasiteljem švicarske industrije satova, čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claudea Bivera, koji će iznijeti svoje viđenje kako razvijati i održati luksuzni brend.
“Na predavanjima, panelima i radionicama osim luksuza teme će biti i preslagivanje na medijskom tržištu u svijetu, Europi i Hrvatskoj, svojevrsni rat ‘streaming’ servisa, utjecaj tehnologije na medije i život, uloga društvenih mreža u biznisu i medijima, ali i iseljavanje mladih iz Hrvatske, politički komunikacijski promašaji kojima svakodnevno svjedočimo i druge”, izdvojio je Vrdoljak, uz poruku da u medijskim kućama iznova sadržaj postaje najbitnija odrednica za razvoj poslovanja.
Novost su i teme o stvaranju dobrog dječjeg i sadržaja za digitalne generacije te kako kvalitetno organizirati život u doba interneta i mobitela, te o utjecaju filmova i glazbe.
Sedmu godinu za redom na WMF-u birat će se i nagraditi “SoMo Borcem” najbolji digitalni radovi iz regije, kao i iz revije BalCannes najbolji agencijski projekti iz osam zemalja regije.
“Weekend Media Festival ove godine dijelom je i sloganom ‘Tri dana mira, ljubavi i komunikacije!’ naslonjen na ovogodišnju 50. obljetnicu od održavanja poznatog festivala Woodstock, a novost je da će se osim u bivšoj tvornici duhana u Rovinju dio programa održati i u novom rovinjskom luksuznom hotelu Park. Svjesni smo da je taj festival već davno prešao neke uobičajene okvire, što se potvrdilo i nedavnim uvrštavanjem njegove kartice u hrvatsko izdanje društvene igre Monopoly, gdje su još i veći hrvatski gradovi, otoci, neke kulturne znamenitosti i prirodne ljepote”, naglasio je direktor festivala Tomo Ricov.
Kao zanimljivost i dokaz velikog zanimanja iz regije za festival, Ricov je iznio i podatak da će iz Beograda za taj festival biti postavljena i posebna avio linija.
Od početka WMF prati i podržava rovinjska Adris Grupa, čija je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija kazala da je i ta suradnja pridonijela jačem prepoznavanju Rovinja kao luksuzne turističke, ali i ‘event’ destinacije, jer “Adris Grupa godišnje organizira oko 150 raznih događanja, a među njima WMF ima posebno mjesto zbog svog pobjedničkog festivalskog koncepta s edukativnim i zabavnim sadržajima”.
Tekst se nastavlja ispod oglasa