Weekend Media Festival u rujnu očekuje pet tisuća sudionika

Zagreb, 03.7.2019 - Konferencija za medije organizatora Weekend Media festivala na kojoj su najavili program ovogodišnjeg 12. izdanja tog festivala koji se od 19. do 22. rujna održava u prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Na fotografiji Nikola Vrdoljak direktor programa festivala, Tomo Ricov direktor festivala, Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe, Dunja Ivana Ballon izvršna direktorica HURA-e, Ružica Vrdoljak Ličina organizatorica SoMo Borca. foto HINA/ Admir BULJUBAŠIĆ/ abu

Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (WMF) u Rovinju se od 19. do 22. rujna očekuje oko pet tisuća sudionika koji će raspravljati o temama iz medijske industrije i PR-a, a osvrnut će se uz ostalo i na društvene aktualnosti poput iseljavanja, najavili su u utorak organizatori na konferenciji za novinare.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktor programa 12. izdanja festivala Nikola Vrdoljak najavio je dolazak 150 predavača i panelista, među kojima je izdvojio biznismena u industriji luksuznih brendova, kojeg nazivaju i spasiteljem švicarske industrije satova, čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claudea Bivera, koji će iznijeti svoje viđenje kako razvijati i održati luksuzni brend.

“Na predavanjima, panelima i radionicama osim luksuza teme će biti i preslagivanje na medijskom tržištu u svijetu, Europi i Hrvatskoj, svojevrsni rat ‘streaming’ servisa, utjecaj tehnologije na medije i život, uloga društvenih mreža u biznisu i medijima, ali i iseljavanje mladih iz Hrvatske, politički komunikacijski promašaji kojima svakodnevno svjedočimo i druge”, izdvojio je Vrdoljak, uz poruku da u medijskim kućama iznova sadržaj postaje najbitnija odrednica za razvoj poslovanja.

Novost su i teme o stvaranju dobrog dječjeg i sadržaja za digitalne generacije te kako kvalitetno organizirati život u doba interneta i mobitela, te o utjecaju filmova i glazbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sedmu godinu za redom na WMF-u birat će se i nagraditi “SoMo Borcem” najbolji digitalni radovi iz regije, kao i iz revije BalCannes najbolji agencijski projekti iz osam zemalja regije.

“Weekend Media Festival ove godine dijelom je i sloganom ‘Tri dana mira, ljubavi i komunikacije!’ naslonjen na ovogodišnju 50. obljetnicu od održavanja poznatog festivala Woodstock, a novost je da će se osim u bivšoj tvornici duhana u Rovinju dio programa održati i u novom rovinjskom luksuznom hotelu Park. Svjesni smo da je taj festival već davno prešao neke uobičajene okvire, što se potvrdilo i nedavnim uvrštavanjem njegove kartice u hrvatsko izdanje društvene igre Monopoly, gdje su još i veći hrvatski gradovi, otoci, neke kulturne znamenitosti i prirodne ljepote”, naglasio je direktor festivala Tomo Ricov.

Kao zanimljivost i dokaz velikog zanimanja iz regije za festival, Ricov je iznio i podatak da će iz Beograda za taj festival biti postavljena i posebna avio linija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od početka WMF prati i podržava rovinjska Adris Grupa, čija je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija kazala da je i ta suradnja pridonijela jačem prepoznavanju Rovinja kao luksuzne turističke, ali i ‘event’ destinacije, jer “Adris Grupa godišnje organizira oko 150 raznih događanja, a među njima WMF ima posebno mjesto zbog svog pobjedničkog festivalskog koncepta s edukativnim i zabavnim sadržajima”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.