HRT: Doček Vatrenih praćen kao utakmica – 1,8 milijuna gledatelja

Foto: fah

Spektakularan višesatni povratak hrvatske nogometne reprezentacije u Zagreb jučer je putem Prvog programa Hrvatske radiotelevizije (HRT-HTV1) pratilo čak 1.807.162 gledatelja (RCH),objavila je Hrvatska radiotelevizija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj zahtjevni prijenos HRT je radio u vlastitoj produkciji, te je signal besplatno ustupio i ostalim nacionalnim televizijama.

HRT je, naime, povratak viceprvaka svijeta pratio kroz posebno izdanje emisije Zabivaka, koje je trajalo čak 9 sati i 42 minute, a za što uvjerljiviji prijenos koristio se i helikopter, dronovi, te oko 30 kamera kako bi se popratio svaki kilometar povratka hrvatskih srebrnih nogometaša.

Pored toga, središnji Dnevnik HRT-a pratilo je čak 905.413 gledatelja (RCH), te je bio uvjerljivo najgledanija informativna emisija na svim nacionalnim televizijama. Jučerašnje izdanje emisije Otvoreno također je imalo visoku gledanost od 539.758 ljudi (RCH). Također, zbog dočeka Vatrenih središnji Dnevnik je jučer iznimno počeo kasnije, odnosno u 22:04 sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O velikom zanimanju za prijenos govori i podatak kako je udio u gledanosti (SHR) Prvog programa HTV-a jučer u uradnom terminu od 19 do 23 sata iznosio 51 posto, odnosno više od polovice svih onih koji su bili pred svojim malim ekranima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.