Koliko je Dinamo zaradio ulaskom u Ligu prvaka?

Foto: fah

Dinamo je u uzvratnoj utakmici na Maksimiru pobijedio Bodo/Glimt 4:1 nakon produžetaka, nadoknadio 0:1 iz prve utakmice u Norveškoj. Sada će u ždrijebu, koji će se održati u četvrtak u Nyonu, biti u četvrtoj jakosnoj skupini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovime si je Dinamo omogućio ogromnu zaradu. Ulazak u skupine Lige prvaka Dinamu je osigurao minimalno 15.64 milijuna eura s koliko UEFA nagrađuje sami ulazak u skupine, a svaka pobjeda u elitnom natjecanju nosi dodatnih 2.8 milijuna eura, te svaki neodlučeni rezultat 930.000 eura.

Plasman u nokaut fazu donosi dodatnih 9.6 milijuna eura dok bi ulazak u četvrtfinale donio 10.6 milijuna eura UEFA će svaki klub koji uđe u polufinale nagraditi s 12.5 milijuna eura, finalisti će dobiti po 15.5 milijuna eura dok će osvajač dobiti dodatna 4.5 milijuna eura.

Na kraju, svaki sudionik Lige prvaka dobit će dio od 600.6 milijuna eura koliko će UEFA podijeliti na temelju klupskog koeficijenta u zadnjih deset godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodatna zarada je i novac iz marketinškog poola, a UEFA je osigurala dodatnih 300.3 milijuna eura koji će se razdijeliti u skladu s proporcionalnom vrijednošću tržišta zemlje iz koje klubovi dolaze.

Procjena je da će Dinamo u Ligi prvaka ove sezone zaraditi najmanje 20.2 milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.