Hrvatska je u popularnosti na internetu u nedjelju navečer opet srušila rekord, izvještava Mediatoolkit.
Pojam Hrvatska (“croatia”) je neposredno nakon utakmice finala SP-a u nogometu bio spomenut točno 258.326 puta.
“Vec sada popularna statistika iza svake utakmice, pa i ove gdje je Hrvatska zabiljezila najbolji rezultat u povijesti – svaka cast!
Luka vs Kolinda?
Hrvatska se jucer po medijima spominjala 30% vise nego nakon polufinala u cijelom svijetu.
Brojevi su ogromni i nikad zabiljezeni u povijesti Hrvatske – više nego sve skupa do sada prije polufinala.
No ima jedan zanimljiv podatak a odgovor je da li je naša predsjednica “ukrala show” ??
Ako se gleda o kome se više pisalo na cijelom svijetu – jucer je objavljeno cca 25% više vijesti sa spominjanjem predsjednice u odnosu na Luku Modrića.
Zanimljivo je da je preko 80% vijesti za izrazito pozitivnim sentimentom (uz sve, fail sa kišobranom je još vise “doprinio”).
——-
Ovo mjerim preko Mediatoolkita – to je alat koji prati sto se sve pise o bilo kome na cijelom internetu u real timeu i jako san ponosan koliko smo ga dobro razvili u zadnjih 7 godina i napravili pravi biznis od njega. Prodajemo ga u 60 drzava na svijetu”, objavio je Tomislav Grubišić.