Prodaja Bud Lighta nastavlja padati nakon partnerstva s “transrodnim” influencerom Dylanom Mulvaneyjem.
U posljednjem izvješću, prodaja Bud Light proizvoda izvan objekata poput barova i restorana u prošlom tjednu navodno je pala za 26,1% u usporedbi s prošlom godinom. S druge strane prodaja konkurentskih marki poput Coors Lite i Miller Lite porasla, javlja The U.K. Daily Mail, a prenosi LifeSite.
Poticaj na bojkot
U prvom tjednu od objave partnerstva s Mulvaneyjem prodaja je pala za 6%, dok je već do 15. travnja pala za 17%.
>Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala ‘trans’ propagandu i Dylana Mulvaneyja
Konzervativci su istaknuli da stalno opadanje prodaje pokazuje da bojkot Bud Lighta uz potporu Matta Walsha, Travisa Tritta i republikanskog guvernera Floride Rona DeSantisa djeluje.
“Uništili smo Bud Light ovim bojkotom”, kazao je Walsh u utorak. “Vjerojatno najučinkovitiji konzervativni bojkot u modernoj američkoj povijesti. I pokazuje nam put naprijed. Sve što je potrebno je malo strateškog planiranja i praćenja.”
“Šokantno pogoršanje tržišnog udjela Bud Light Bluea nastavilo se ubrzano kroz treći tjedan travnja – i zapravo se nekako pogoršalo”, zabilježila je u nedjelju industrijska publikacija Beer Business Daily.
>Nakon Bud Lighta, ‘transrodni’ influencer Dylan Mulvaney postao zaštitno lice za Maybelline
Dok su konzervativci kritizirali Mulvaneyja zbog ismijavanja ženstvenosti na sličan način kao što to čini rasistički izvođač koji izvodi “blackface”, ljevica ga je slavila jer je dobio poziv na razgovor s američkim predsjednikom Joeom Bidenom o “trans” pitanjima u Bijeloj kući, i dobio unosne korporativne poslove s markama kao što su Nike i Kate Spade.
Promašena ciljna skupina
Mulvaneyjev debakl dogodio se nakon što je potpredsjednica marketinga Bud Lighta Alissa Heinerscheid izjavila da je željela promijeniti smjer u imidžu Bud Lighta i promovirati “inkluzivnost”. No, nedavno su Heinerscheid i njezin nadređeni Daniel Blake “odlučili uzeti dopust”.
Komentirajući Heinerscheidov neuspjeli marketinški manevar, Bump Williams, osnivač, predsjednik i glavni izvršni direktor tvrtke Bump Williams Consulting za industriju piva, rekao je da je “veliki promašaj potpredsjednice marketinga bio što mislim da nije razumjela tko je glavni kupac Bud Lighta.”
>Potpredsjednica marketinga Bud Lighta uzela dopust nakon kontroverzi s ‘transrodnim’ influencerom
“Oni koji su pili Bud Light rekli su ‘Dosta toga'”, kazao je.
Williams je također rekao da su se pivopije koje bojkotiraju Bud Light također počele odmicati od drugih proizvoda koje proizvodi Anheuser-Busch.
Sredinom travnja Anheuser Busch zabilježio je pad tržišne kapitalizacije od 5 milijardi dolara. Williams je za St. Louis Today rekao da se, ako Bud Light želi zaustaviti “krvarenje”, mora ispričati svojoj bazi kupaca zbog isticanja Mulvaneyja.
Tekst se nastavlja ispod oglasa