Potpredsjednica marketinga Bud Lighta uzela dopust nakon kontroverzi s ‘transrodnim’ influencerom

bud light
Foto: Anheuser-Busch, snimka zaslona, montaža narod.hr

Potpredsjednica marketinga za Bud Light uzela je dopust nakon kontroverzi zbog partnerstva s “transrodnim” influencerom Dylanom Mulvaneyjem. Negativne reakcije na novu kampanju Bud Lighta nižu se već danima, a mnogi bojkotiraju brend.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema izvješću, potpredsjednica marketinga Bud Lighta Alissa Heinerscheid odlazi na dopust s uloge koju je obnašala od lipnja 2022. Zamijenit će je potpredsjednik globalnog marketinga Budweisera Todd Allen. Nejasno je kada i hoće li se Heinerscheid vratiti na svoju poziciju, prenosi Life Site.

>Bojkot američkog piva zbog transrodne ideologije: Direktorica marketinga svoje poteze pravdala je ‘inkluzivnošću’

Promocija “inkluzivnosti”

Bud Light našao se u središtu javnosti ranije ovog mjeseca nakon što su predstavila Mulvaneyja, 26-godišnjeg “transrodnog” aktivista, na promotivnoj limenci piva u onome što je The National Pulse nazvao “propalim marketinškim pokušajem Bud Lighta da promijeni svoju ciljanu demografsku skupinu”. Taj je potez uslijedio nakon što je Heinerscheid tijekom nedavnog podcast intervjua kazala da je htjela promijeniti smjer prema “fratarskom” imidžu Bud Lighta i promovirati “inkluzivnost”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>Budweiser objavio pro-američku reklamu nakon kontroverze s ‘transrodnim’ influencerom
>Bojkot piva u SAD-u zbog ‘transrodnog influencera’: Mreže preplavljene šalama

Mulvaney, muški glumac koji se nedavno počeo “identificirati kao žena”, u središte pozornosti prošle došao je prošle godine kada je započeo seriju “365 dana djevojaštva” na Tik Toku koja prikazuje njegovu “tranziciju u ženu”.

Heinerscheid je prethodno tvrdila da je odluka o partnerstvu s Mulvaneyjem samo jedno od “stotina” takvih poslova s “utjecajnim osobama iz naših brendova”, ističući da je limenka koja prikazuje Mulvaneyjev lik bila dar za proslavu osobne prekretnice i nije za prodaju široj javnosti.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, odluka je izazvala bojkot velikih razmjera koji su podržali podcaster Daily Wire Matt Walsh, country zvijezda Travis Tritt i republikanski guverner Floride Ron DeSantis. Navodno je smanjena i tržišna kapitalizacija Bud Lightove matične tvrtke Anheuser-Busch za 4 dolara milijardi u danima nakon reklame.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.