Bojkot piva u SAD-u zbog ‘transrodnog influencera’: Mreže preplavljene šalama

bud
Montaža: Narod.hr, izvor: Snimka zaslona

Nakon što je jedan od najpoznatijih američkih brendova piva – Bud light za zaštitno lice uzeo kontroverznog Dylana Mulvaneya, 26-godišnjeg muškarca koji se proglasio ženom, ne stišavaju se reakcije u SAD-u. Društvene mreže pune su dobrih fora na račun Bud lighta, a američki konzervativci na slikovit način pozivaju na bojkot.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bud light angažirao je ‘transrodnu infkluencericu’, zapravo 26-godišnjeg Dylana Mulvaneya za svoje zaštitno lice.

Mulvaney je objavio videozapise i fotografije na društvenim mrežama promovirajući svoj sponzorski ugovor s Bud Lightom, koji je proizveo posebno izrađene limenke s njegovim likom.

Nije dugo trebalo da društvene mreže preplave reakcije onih koji ovaj potez smatraju apsurdnim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Biden se susreo s ‘transrodnim’ aktivistima, među njima i muškarac koji tvrdi da je djevojka

Uz to, nedugo nakon ovog marketinškog poteza, dionice tvrtke Anheuser-Buscha koja proizvodi Bud light strmoglavile su se.

>Jedno od najpoznatijih piva u SAD-u izgubilo 5 milijardi dolara na vrijednosti zbog transrodne ideologije

Od 31. ožujka, dionice matične tvrtke Bud Lighta, jednog od najpoznatijeg piva u SAD-u pale su za gotovo 4% – srušivši tržišnu kapitalizaciju tvrtke sa 132,38 milijardi dolara na 127,13 milijardi dolara, zbog transrodne ideologije.

U nastavku vam donosimo samo neke od reakcija američkih konzervativaca na ovaj potez proizvođača piva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
@jordanq45 #budlight ♬ original sound – Jordanq 45

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.