Chanel Beauty objavio je da je ‘transrodni’ model Teddy Quinlivan izabran za novo lice kompanije.
Quinlivan radi kao model od 2017. nakon što se predstavio kao ‘transrodna’ osoba, a radio je za marke poput Louis Vuittona, Guccia te na kraju i za Chanel. Novo lice Chanela također je hodao pistama Fashion Weeka te se pojavio na naslovnicama časopisa Porter Magazine i L’Officiel, piše Breitbart.
> (FOTO) Victoria’s secret angažirao ‘transrodnog muškarca’ da reklamira žensko donje rublje
“Imao sam dva nastupa za Chanel skrivajući svoj identitet (znači da nisam javno otkrivao kako sam ‘transordan’), a kad sam to obznanio znao sam da ću prestati raditi s nekim brendovima. Mislio sam da nikada više neću radite sa slavnom kućom“, kaže Quinlivan i dodaje “Ali evo me u Chanelu. Ja sam prva otvoreno ‘transordna’ osoba koja radi za kuću Chanel i duboko sam ponosan što zastupam svoju zajednicu”.
Teddy je između ostaloga kazao kako je bio maltretiran od vršnjaka kao dijete i da ga je otac fizički zlostavljao te da je doživio seksualno napastovanje na poslu. Smatra da se sve to isplatilo zahvaljujući uspjehu da predstavlja modnu kuću Chanel.
Podsjetimo, tvrtku koju predstavljaju popularne lijepe žene poput Heidi Klum, Kendall Jenner, Alessandre Ambrosio, Adriane Lime i Mirande Kerr nedavno je odlučila kako će ju predstavljati i muškarac.
Sampaio, 22-godišnji Brazilac koji se “identificira” kao žena, objavio je putem Instagrama da će raditi kao model poznate linije Victoria’s Secret i reklamirati seksipilno žensko donje rublje.
Godine 2016. Sampaio se pojavio u L’Orealovoj reklami i govorio kako ženstvenost „nadilazi tijelo“, izjavljujući „ovo je moj prvi Dan žena … službeno“.
Odluka o zapošljavanju slijedi nekoliko mjeseci nakon javne isprike glavnog direktora marketinga Eda Razeka koji je u studenom 2018. rekao Vogueu da ne podržava dodavanje “transseksualaca” na njihovu modnu reviju.
Nakon napada i pritisaka LGBT aktivista, Razek je povukao svoju izjavu te obznanio da će marka “apsolutno podržati ‘transrodne’ modele“.
Victoria’ Secret nalazi se i u problemima zbog pada popularnosti.
U prosincu je godišnja modna revija Victoria’s Secret doživjela rekordno niske ocjene 3,3 milijuna gledatelja, što je pad u odnosu na prethodni rekordni minimum od 5 milijuna godinu prije.
Tekst se nastavlja ispod oglasa