(FOTO) Victoria’s secret angažirao ‘transrodnog muškarca’ da reklamira žensko donje rublje

Foto: Snimka zaslona (Fotomontaža: Narod.hr)

Tvrtku koju predstavljaju popularne lijepe žene poput Heidi Klum, Kendall Jenner, Alessandre Ambrosio, Adriane Lime i Mirande Kerr sada će predstavljati i muškarac.

Sampaio, 22-godišnji Brazilac koji se “identificira” kao žena, objavio je putem Instagrama da će raditi kao model poznate linije Victoria’s Secret i reklamirati seksipilno žensko donje rublje, prenosi Life site news.

 

View this post on Instagram

 

Backstage click @vspink 💕💕 #bastidores #new #vspink #campaign #representatividade #diversity #beauty #selfie #model #life #fashion #usa #vstorm #valentinasampaio #bomdia

A post shared by Valentina Sampaio (@valentts) on

Iako je rođen kao dječak, u dobi od 8 godina tvrdio je da se osjeća kao djevojčica. Četiri godine kasnije promjenio je ime u Valentina, a u povijest modelinga ušao je kao prvi “transrodni model” koji se našao na naslovnici prestižnog modnog časopisa Vogue 2017. godine.

Godine 2016. Sampaio se pojavio u L’Orealovoj reklami i govorio kako ženstvenost „nadilazi tijelo“, izjavljujući „ovo je moj prvi Dan žena … službeno“.

Odluka o zapošljavanju slijedi nekoliko mjeseci nakon javne isprike glavnog direktora marketinga Eda Razeka koji je u studenom 2018. rekao Vogueu da ne podržava dodavanje “transseksualaca” na njihovu modnu reviju.

Nakon napada i pritisaka LGBT aktivista, Razek je povukao svoju izjavu te obznanio da će marka “apsolutno podržati transrodne modele“:

 

View this post on Instagram

 

Got my tan back! 😎🏖 Bronzeee🔥👙 #summer #dourada #golden #skin #hot #verão #bemeuropeia #madeinbrazil #sun #sol #calor #bronze #valentinasampaio @casaprivata

A post shared by Valentina Sampaio (@valentts) on

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Poznata linija donjeg rublja nalazi se i u problemima zbog pada popularnosti.

U prosincu je godišnja modna revija Victoria’s Secret doživjela rekordno niske ocjene 3,3 milijuna gledatelja, što je pad u odnosu na prethodni rekordni minimum od 5 milijuna godinu prije.

Izvor: narod.hr/lifesitenews.com