Site icon narod.hr

Poznati trgovački lanac Target nudi LGBT asortiman za djecu; dio kreirao deklarirani sotonist

target

Montaža: Narod.hr, izvor: iStock,. snimka zaslona

Američki trgovački lanac Target povukao je dio svoje Pride kolekcije iz trgovina nakon poziva na bojkot i razotkrivanja sadržaja kojeg nude djeci u svibnju ”slaveći različitost”. Naime, Target u toj kolekciji ima više od 2000 proizvoda, uključujući odjeću, knjige, glazbu i kućni namještaj s natpisima Pride, Queer i slično i to na predmetima i odjeći i za djecu i odrasle.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako u asortimanu nude kupcima “gender fluid” šalice, “queer all year” kalendare i knjige za djecu od 2 do 8 godina pod naslovima “Bye Bye, Binary”, “Pride 1,2,3” i “I’m not a girl”.

Mogu se tu naći i odijelca za bebe s transrodnim parolama i kupaći kostimi za one koji ‘mijenjaju spol’ koji u donjem dijelu ima proširenje i ojačanje za muškarce koji tvrde da su žene kako bi prekrili svoju mušku fizionomiju i gornji dio kupaćih kostima koji su ojačani kako bi prikrili grudi za žene koje tvrde da su muškarci.

Iz te su kompanije Reutersu potvrdili kako povlače neke proizvode iz svojih trgovina nakon što su se, kako tvrde, suočili s reakcijom kupaca i dodaju da tako štite sigurnost zaposlenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, danima društvene mreže preplavljuju snimke Pride asortimana Targeta s kojih je vidljivo da je kolekcija usmjerena uglavnom na djecu. Najveći pojedinačni udio u vlasništvu Targeta imaju investicijske kompanije Vanguard Group i SSgA Funds Management, Inc.

Američki konzervativci u posljednje vrijeme pružaju sve snažniji odgovor na LGBTQ propagandu što se najbolje vidjelo na snažnom odgovoru na angažiranje ‘transrodnog influencera Dylana Mulvaneya u reklamnoj kampanji za pivo Bud Light.

>Nakon Bud Lighta, ‘transrodni’ influencer Dylan Mulvaney postao zaštitno lice za Maybelline
>‘Transrodni’ Mulvaney promovirao Nikeov sportski grudnjak iako još nema grudi

Sličan odgovor prati i LGBTIQ propagandu koju godinama djeci gura kompanija Disney.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što autor koji surađuje s Targetom kaže o Sotoni?

Uz to, zanimljiv je jedan detalj vezan za suradnju Targeta s britanskim transrodnim dizajnerom koji stoji iza brenda Abprallen. Naime, Target je za dio asortimana preuzeo njegov dizajn majica i torbica, no ovaj autor u ponudi ima i značke i majice s natpisom ”Sotona poštuje zamjenice”.

>U SAD-u održana sotonistička konferencija; uz ‘transrodne’ predavače trgana je Biblija i zastava policije

”Sotona vas voli i poštuje ono što jeste; važan si i vrijedan u ovom svijetu i zaslužuješ da se prema sebi odnosiš s ljubavlju i poštovanjem. Za LGBT+ osobe se često govori da su sotonin proizvod ili da rade protiv Božje volje. Umjesto toga, družit ćemo se sa Sotonom.

>Sotonizmom inspiriran nastup na Grammyju ‘nebinarnog’ Sama Smitha i trans pjevačice; Ted Cruz: Ovo je zlo

Sotonisti zapravo ne vjeruju u Sotonu, on se samo koristi kao simbol strasti, ponosa i slobode. On vam znači ono što želite da znači. Dakle, za mene je Sotona nada, suosjećanje, jednakost i ljubav.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dakle, prirodno, Sotona poštuje zamjenice. Voli sve LGBT+ osobe. Odabrao sam varijaciju Baphometa za ovaj dizajn, božanstvo koje je samo po sebi mješavina spolova, bića, ideja i postojanja. Odbacuju binarne stereotipe i očekivanja. Savršen”.

Ovaj transrodni dizajner koji Noć vještica slavi kako gay Božić, nije jedini koji slavi Sotonu.

Riječ je o motivu koji vrlo često dolazi ruku pod ruku s transrodnim motivima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version