‘Transrodni’ Mulvaney promovirao Nikeov sportski grudnjak iako još nema grudi

mulvaney
Foto: snimka zaslona/Instagram

Nakon Bud Lighta i Maybellinea i brand Nike našao se na meti kritičara zbog partnerstva s “transrodnim influencerom” Dylanom Mulvaneyjem. U sponzoriranoj objavi na društvenim mrežama Mulvaney promovira jedan od Nikeovih sportskih grudnjaka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Transrodni” Mulvaney u objavi je označio Nike Women te dodao hashtag “Nike partner”, što pokazuje da je objavu sponzorirao sportski brend. Ne zna se koliko je objava plaćena, ali vjeruje se da influenceri zarađuju desetke tisuća funti po objavi za promociju poznatih brendova.

 

View this post on Instagram

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A post shared by Dylan Mulvaney (@dylanmulvaney)

Unatoč tome što je pozirao u sportskom grudnjaku, Mulvaney još nije bio na operaciji “promjene spola”, a trenutno je na hormonima koji mu pomažu “da postane žena”, prenosi The Telegraph.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Žao mi je, Dylan nema grudi”

I ova kampanja izazvala bijes na društvenim mrežama, a kritičari se pitaju zašto biološki muški model bez grudi promovira ženski sportski grudnjak.

>Nakon Bud Lighta, ‘transrodni’ influencer Dylan Mulvaney postao zaštitno lice za Maybelline

Milli Hill, feministička autorica, rekla je da smatra da je oglas “više uvredljiv nego što se riječima može opisati”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Twitteru je napisala: “Što se dogodilo sa svim tim stvarima o realističnim ženskim tijelima u ženskom marketingu? Kako se ovo uklapa u tu priču u kojoj se – činilo se – napreduje? Kako bi moje kćeri tinejdžerice trebale protumačiti ovu poruku?”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Matt Hoy, bivši pjevač grupe UB40, podijelio je jedan od Mulvaneyjevih videa na Twitteru i pozvao ljude da se “zauzmu za sve žene i okončaju ovaj ponižavajući napad na globalnoj razini”.

“Poštujte prave žene. Prestanite se rugati pravim ženama”, dodao je.

>Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala ‘trans’ propagandu i Dylana Mulvaneyja

I poznata novinarka Megyn Kelly je u jednoj od svojih emisija komentirala ugovor Mulvaneya s Nikeom.

“Nike sada sponzorira Dylana Mulvaneyja za je**ni sportski grudnjak”, kazala je Kelly.

Žao mi je, Dylan nema grudi. Dylan je uzimao neku vrstu hormona koja je Dylana pretvorila u neke… Ne znam što se tamo događa, ali to nisu grudi. A Dylan ne treba nikakav grudnjak – a kamoli sportski grudnjak”, dodala je Kelly.

Nike i odnos prema ženama

Nije prvi put da Nike koristi trans zvijezdu u svom marketingu. Mara Gomez, prva “trans žena” koja je igrala u argentinskoj profesionalnoj nogometnoj ligi, glumila je u kampanji brenda “Igraj novo” 2021.

>Bojkot zbog Mulvaneyja i dalje traje: Prodaja Bud Lighta pala za 26%

Nike je i ranije bio na meti kritika zbog odnosa prema ženama. Sprinterica Allyson Felix kritizirala je njihovo “nepoštovanje i gluh stav” nakon što je zamolili za reklamnu kampanju o osnaživanju žena dok je bila u pregovorima o majčinskim pravima s tvrtkom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.