“U kraćem roku smo zaprimili povećan broj prijava naših korisnika na području Zagreba, vezanih uz uslugu televizije i fiksnog interneta. Intenzivno radimo na otklanjanju nastale situacije kako bismo što prije navedene usluge vratili u funkciju. Ispričavamo se našim korisnicima i zahvaljujemo na strpljenju”, napisali su iz A1 na svome Facebook profilu nakon što je velik broj korisnika A1 telekomunikacijskih usluga prijavio poteškoće s fiksnim internetom i televizijom.
“Hoćete li nam kompenzirati nemogućnost korištenja vaših usluga već par sati?” bio je jedan od komentara.
“Srednjaci još uvijek bez interneta, a tehnička podrška izgleda na godišnjem? Ovo se događa već treći put u zadnjih mjesec dana, neozbiljno za tvrtku koja se reklamira da ima najbolji Internet”, napisala je korisnica A1 telekomunikacijskih usluga.
Trenutno je nepoznato zašto je došlo do pada dijela usluge.
Tekst se nastavlja ispod oglasa