Pao A1 u Zagrebu: ‘Ovo se događa već treći put u zadnjih mjesec dana..’

a1
Foto: a1

“U kraćem roku smo zaprimili povećan broj prijava naših korisnika na području Zagreba, vezanih uz uslugu televizije i fiksnog interneta. Intenzivno radimo na otklanjanju nastale situacije kako bismo što prije navedene usluge vratili u funkciju. Ispričavamo se našim korisnicima i zahvaljujemo na strpljenju”, napisali su iz A1 na svome Facebook profilu nakon što je velik broj korisnika A1 telekomunikacijskih usluga prijavio poteškoće s fiksnim internetom i televizijom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Hoćete li nam kompenzirati nemogućnost korištenja vaših usluga već par sati?” bio je jedan od komentara.

“Srednjaci još uvijek bez interneta, a tehnička podrška izgleda na godišnjem? Ovo se događa već treći put u zadnjih mjesec dana, neozbiljno za tvrtku koja se reklamira da ima najbolji Internet”, napisala je korisnica A1 telekomunikacijskih usluga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trenutno je nepoznato zašto je došlo do pada dijela usluge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.