Ovi tvrde suprotno.
“Djeca dorasla za PRVI razred škole se ne mogu odvojiti od roditelja!”
Ne kažu, “ne mogu se odvojiti od mobitela.”
?
A što da radi jadno dijete kad stalno, svakog dana gleda oko sebe ljude koji pobožno zure u te spravice.
Instinkt oponašanja ih vodi da i oni budu takvi.
Nagrada je – crtić!!
?
Tek kad nauče pisati i čitati kreću igrice….
I onda statistike za razvijene zemlje govore:
“Školska djeca su pred nekim ekranom duže nego u školi!”
6 sati u školi, 8 sati pred ekranom.
Mobitel, PC, konzola, Televizor, film, telefon, ….. ukupno 8 do 10 sati.
?
Što kažu stručnjaci za mozak?
Nema sposobnosti apstraktnog mišljenja bez razvijene psihomotoričke podloge.
Prve tri godine djeteta razvoj tijela i živčanog sustava. Pokret, nestrukturirana igra (po slobodnoj volji, a ne od odraslih nametnuta!) … razgovor, pjevanje, društvo vršnjaka, …
Vrtići, vrtići… ma to zna Tomašević!
Ne mogu vjerovati.
Nezrelo dijete pošalju kući.
Baš na ono mjesto od kud je došao nespreman!
I onda ČUDO!
Sam od sebe u istoj okolini “čudesno ozdravi!”
?
Tko će doktorirati na ovim “čudima hrvatskog školskog sustava?”
Djeca se u obitelji razvijaju brže i kvalitetnije nego
kad ih se da u ruke diplomiranim odgajateljima, logopedima, psiholozima, ….!?
Sad je to i “službeno?”
?
Što nam javljaju optimisti iz tog istog sustava?
“Iako smo sa svojih 100 učenika i 27 nastavnika mala škola, zahvaljujući sudjelovanju u pilot-projektu, bili smo na korak prednosti pred većim školama.”
Obratite pažnju na broj stručnjaka. 27 odraslih i stručnih na 100 malih i nezrelih.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.