Site icon narod.hr

Zašto mediji ‘pakiraju’ hrvatskom turizmu i tko stoji iza poplave članaka o cijenama?

mediji

Barbara Marković Boris Žgomba; montaža: Narod.hr, izvor: Fah, snimka zaslona

U drugoj smo polovini kolovoza, a mediji su prepuni članaka o nezadovoljstvu turista, i domaćih i stranih. Neke od kritika idu na račun vrlo visokih cijena, pogotovo u odnosu na prethodne godine, govori se i o onečišćivanju plaža od pojedinaca ili tvrtki…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja, rekla je danas u HTV-ovoj emisiji Dobro jutro, Hrvatska kako su kritike krenule iz domaćih medija, ali da su se proširile. Smatra kako je ri ječo tome da konkurencija hrvatskom turizmu ne oprašta uspjehe ostvarene proteklih godina, čak i za vrijeme pandemije.

– Moje mišljenje je da ti mediji potenciraju možda i malo više nego što je realno. Možda nas ta konkurencija udara nekako s boka, rekla je Marković.

>Noćenja, dolasci, popunjenost… Hrvatska ovisi o turizmu kao nitko u Europi

Dodala je da se cijene jesu dignule, ali da se to dogodilo u cijelom svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“To su velikom većinom PR-članci plaćeni od naše konkurencije”

Boris Žgomba, predsjednik udruge agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i potpredsjednik Europske udruge putničkih agencija, rekao je kako je sigurno da su u nekim segmentima pojedinci poskupili malo više nego što su trebali.

– Da toga nije bilo, imali bismo savršenu turističku godinu, rekao je Žgomba.

Međutim, što se tiče objava u stranim medijima, smatra da je riječ o PR-kampanji.

Možda će vas zanimati

Komunikolog Sedak o medijskim zazivanjima turističke propasti: Ovisi li turistička sezona o cijeni kuglice sladoleda?!

Sedak napominje da se rasprava o uspjehu turističke sezone svela na” licitaciju cijenom kuglice sladoleda

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Medijski je to izazvalo velike odjeke vani, ali nemojmo zaboraviti – to su velikom većinom PR-članci koje plaća naša konkurencija. To je jedna normalna, ne možda moralna, okolnost koju smo morali i moramo očekivati, dodao je.

Uzurpatori na plažama i tiha većina

Žgomba je rekao i da konverzija na euro nije uzrokovala, ali je ogolila poskupljenje jer je gostu potpuno jednostavno usporediti cijene. Poskupljenja su u redu isključivo ako su vezana uz povećanje kvalitete, poručio je.

Na upit voditelja Ognjena Golubića o prigovorima na kvalitetu smještaja – da se nije ništa učinilo, a podignula se cijena – Marković je rekla da na Mediteranu imamo možda i najkvalitetniji obiteljski smještaj, da se dosta radi na kvaliteti, te da je neke smještajne jedinice moguće usporediti s boljim hotelima, na što je Golubić rekao da u drugim mediteranskim zemljama ima mnogo kvalitetnijih i boljih smještaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se tiče koncesionara i uzurpacije plaža, Žgomba je rekao da treba razlučiti tihu većinu koja radi odlično i uzurpatore.

– Ni prema jednom gostu nitko se nema pravo ponašati na način koji izlazi okvira onoga što je uobičajeno, što je pravilno i što je u konačnici ugovoreno ugovorom o koncesiji, dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version