Kako agencija Promocija Plus „prodaje“ nebuloze o izbornim rezultatima?

Foto: Snimka zaslona

Sve najgore što o predizbornim anketama misli prosječni Hrvat osvjedočeno je više puta predviđanjima koja su očito bila više puste želje ili konkretni navijački interesi nego stvarno stanje na terenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zapravo, malo tko im više vjeruje.

No, Jutarnji list donosi rezultate ankete koju je provela agencija Promocija Plus.

Već prva rečenica sugerira smjer i novinarskog teksta i ankete: „U čak sedam izbornih jedinica Most je izgubio po dvije trećine birača (!) koji su glasali za tu listu na izborima u studenome 2015. godine“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne iznenađuje ni sljedeće: “za SDP češće glasaju žene, visokoobrazovani, nezaposleni i umirovljenici, a za HDZ se češće odlučuju muškarci i niže obrazovani“

Tako nam anketa ‘otkriva’ da SDP uopće nema problema na ovim izborima jer „žene, visokoobrazovani, nezaposleni i umirovljenici“ čine gotovo 80% glasača!

Zoran Milanović i SDP je siguran pobjednik, jer Promocija plus je gurnula HDZ-u samo „niže obrazovane muškarce“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već su pobijedili po Promociji plus i ne treba im ni IDS, ni manjinci, ni MOST. Zapravo SDP nije po Promociji plus bila potrebna ni Trgovačka Narodna Koalicija, mogli su i sami do preko 100 saborskih zastupnika.

Promociju plus 1997. osnovao je Agan Begić koji je i danas njezin jedini vlasnik i direktor. Rođen je u Bužimu u BiH (Unsko-sanski kanton).

Prema popisu stanovnika u Hrvatskoj 2011. najviše slabo obrazovanih ima u populaciji od 60+godina, a prosječni birač SDP-a ima gotovo 60 godina. Anketa tvrdi da su glavni glasači SDP-a umirovljenici, a to je najmanje obrazovano biračko tijelo.
Kontradikcija unutar same sebe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zapravo, umirovljenici su ti koji najčešće kroje sudbinu Hrvatske jer oni masovno izlaze na izbore, a među njima je velik broj onih koji su uživali beneficije komunističkog sistema čijim se nasljednikom kiti i proglašava baš SDP. To ih neodoljivo privlači SDP-u i „bajkovitim vremenima mladosti kada je sve bilo bolje i ljepše“.

Što se tiče žena i SDP-a, nakon uvreda na njihov račun iz usta Zorana Milanovića, Vojka Obersnela i Stipe Gabrića sigurni smo da će većina njih čekati u redu ujutro u 7 sati da se otvore birališta da bi dale svoj glas SDP-u.

Kao i nezaposleni čiji je problem SDP riješio jednosmjernim transferom u Njemačku ili Irsku, ili brisanjem iz registra nezaposlenih. Što je smanjio broj zaposlenih za 100.000 za nezaposlene nema veze. I oni su, po agenciji Promocija plus, u SDP-ovom taboru liberalnog kapitalizma.

Podsjećamo, pred prošle izbore, rezultati i predviđanja Agencije Promocija plus došli su pod ozbiljna pitanja javnosti. Narod.hr je ovome već pisao OVDJE.
Uvjereni smo, sve je bila slučajna statistička pogreška predanog rada na terenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.