DM neće dizati cijene najmanje 4 mjeseca: ‘S iskazivanjem dvostrukih cijena započeli smo 14.7.’

dm
Foto: iStock by Getty images

Ivan Horvat, menadžer marketinga DM-a gostovao je u Dnevniku N1 televizije i komentirao dvojne cijene nakon uvođenja eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Inflacija je top tema. Ono što možemo obećati kupcima je koncept trajno dobre cijene, kojim obećajmo da svoje cijene nećemo povećavati minimalno četiri mjeseca. Tako da povećanja cijena od strane DM-a neće biti”, rekao je Horvat.

Kako navodi, teško je predvidjeti što će biti najesen, ali “važno je da svi članovi lanca opskrbe “budu maksimalno fer i korektni prema potrošačima, te da se cijene korigiraju samo onoliko koliko je zaista nužno”.

“S iskazivanjem dvostrukih cijena započeli smo 14.7., nakon objave fiksnog tečaja konverzije. Neke procjene govore da će troškovi doseći razinu od milijun eura, što sa sobom povlači tiskanje materijala, etiketa, IT troškove i slično. Govorimo o jednom prilično kompleksnom projektu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kaže da su reakcije kupaca “zanimljive”.

“Kupci to s pozornošću prate i zainteresirani su. Možemo reći da su reakcije pozitivne. U našem online shopu i aplikaciji su sve cijene iskazane u kunama i eurima, a sve cijene u prodavaonicama bit će iskazane u eurima i kunama do 1.8.”, rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.