Dr. Markić više od 50 tisuća kuna od sudskih presuda donirala dvjema udrugama

Foto: Narod.hr

Dr. Željki Markić su zbog štete koju su joj nanijeli iznošenjem neistinitih informacija Večernji list i Hanza medija, nakladnik Jutarnjeg lista isplatili 51,347,39 HRK. Kompletan iznos Željka Markić donirala je udruzi U ime obitelji u kojoj volontira od njezinog osnutka i udruzi Macelj 1945.

“Udruzi Macelj donirala sam iznos od 5,000 HRK kao izraz poštovanja i potpore za njihov marljiv i požrtvovan rad na istraživanju komunističkih zločina. Njihovo zalaganje za pravo žrtava komunizma da se zločin istraži, a počinitelji kazne je i meni poticaj i primjer. Ostatak novca darovala sam U ime obitelji zbog čijih aktivnosti i jesam izložena stalnom medijskom blaćenju od referenduma o braku 2013. do danas. Iako niti jedan iznos koji Sud dosudi kao obeštećenje mi ne može u potpunosti nadoknaditi štetu koju mi je nanijelo širenje laži o meni – smatram svojom građanskom dužnošću ne pristajati na blaćenje i širenje laži kroz medije kao metodu eliminacije neistomišljenika. Držim da je važno razlikovati poštene i profesionalne novinare od onih koji to nisu. Zahvaljujem Odvjetničkom društvu Planinić, Šoljić i partneri na uspješnom dokazivanju istine. Bez njihove profesionalnosti i prijateljske podrške ne bih bila u prilici donirati ova sredstva”, izjavila je Markić.

Večernji list treba zbog objave neistine isplatiti Željki Markić 15 tisuća kuna

Pravomoćno: Jutarnji mora dr. Markić platiti 25 tisuća kuna zbog objavljene laži

Dr. Markić o presudi: Bajruši i Jutarnji list poslužili se obrascem ekstremne ljevice koja svakoga drugačijeg svjetonazora proglašava fašistom

Dr. Markić tužila je Večernji list zbog objave laži da je “zarađivala na trgovini kontracepcijom i obogatila se zahvaljujući Katoličkoj Crkvi”. Zbog istih objava dr. Markić je za klevetu tužila kolumnista Večernjeg lista te je tužbu povukla nakon što se g. Ivkošić javno, u svojoj kolumni, ispričao zbog objave netočnih informacija bez ikakvog provjeravanja. Županijski sud u Rijeci je potvrdio presudu Općinskog suda u Zagrebu prema kojoj je Večernji list trebao dr. Markić isplatiti obeštećenje od 15.000 HRK plus kamate. Ukupno je Večernji list na račun Željke Markić uplatio 21,868,62 HRK.

Hanza media d.o.o., nakladnik Jutarnjeg lista, prema presudi Županijskog suda u Sisku trebao je platiti 25 tisuća kuna zbog teške povrede njezine časti i ugleda, jer je Jutarnji list 5.2.2017. objavio članak Roberta Bajrušija pod naslovom “Željka Markić na mala vrata rehabilitira NDH” u kojem je pisao o odluci Županijskog suda u Zagrebu 2017.g. da poništi komunističku presudu protiv svećenika, intelektualca i najdugovječnijeg predsjednika Matice Hrvatske. Dr. Filipa Lukasa Okružni narodni sud u Zagrebu 1945. je osudio na smrt strijeljanjem zbog političke nepodobnosti i izgovorene riječi.

Jutarnji list napao je Željku Markić jer je U ime obitelji zatražila reviziju presude Lukasu koja je donesena u vrijeme totalitarnog jugoslavenskog komunističkog režima te je optužio za rehabilitaciju NDH, što je prvostupanjski sud ocijenio kao tešku povredu časti i ugleda, a drugostupanjski tu odluku potvrdio. Jutarnji list je dr. Markić isplatio iznos od 25 000 HRK plus kamate, sveukupno 29,479,77 HRK.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr