(FOTO) Evo tko su dobitnici nagrada žirija kojem je Plenkovićev savjetnik predsjednik, a koji je biskupa Košića proglasio ‘antikomunikatorom’

Foto: fah

Nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) ovogodišnjim su dobitnicima uručene na svečanosti u petak navečer – Anti Mrvici za komunikatora godine, Mariju Petroviću za razvoj struke odnosa s javnošću, a najboljom PR agencijom u prošloj godini proglašena je agencija 404. Inače,petnaesteročlani “stručni žiri 11. Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću” (HUOJ) ranije je dodijelilo “Šipak godine”  sisačkom biskupu Vladi Košiću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Plenkovićev savjetnik predsjednik žirija koji je ‘antikomunikatora’ našao među biskupima, a ne među političarima

Kome su podijelili svoje nagrade?

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti dobio je Državni zavod za statistiku sa Statističkom olimpijadom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru nagradu je dobila Lipa, udruga poreznih obveznika, s kampanjom Porez na nekretnine.

Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva osvojili su Heineken Hrvatska i Media Val s kampanjom Hrvatski ječam za Karlovačko pivo.

Nagradu za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva dobio je Hrvatski radio Karlovac s projektom Novo ruho gradskih medija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje dobili su Valamar Riviera i agencija 404 zahvaljujući donacijskom programu Tisuću dana na Jadranskom moru.

U kategoriji Grand PRix za unutrašnju komunikaciju pobijedili su Heineken Hrvatska i Media Val s projektom Uredski guru.

Nagradu Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje dobile su Dialog komunikacije koje su za adidas Croatia napravile kampanju adidas Runners Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grand PRix za političku komunikaciju dobili su agencija Vajt i HDZ Zadar s kampanjom Branko Dukić – Za Zadar svaki dan!

Za digitalnu komunikaciju nagrađeni su Coca-Cola Adria i 404 s Shake & Take 2.0.

Je li Macan napao biskupa Košića jer je javno kritizirao Plenkovićevu politiku?

Najbolji događaj organiziran prošle godine je interaktivna izložba Croatia je Hrvatska, koju je Millenium promocija radila za Croatia osiguranje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najboljom agencijom prošle godine proglašena je agencija 404 koja uspješno spaja odnose s javnošću s digitalnim marketingom i društvenim mrežama.

Po čemu je ‘antikomunikator’ godine biskup Košić?

“Komunikatora i Antikomunikatora godine biramo kako bismo istaknuli dobre komunikacijske prakse, ali i kako bismo osobe koje tako ne komuniciraju potaknuli da porade na otvorenosti i konstruktivnosti svoje komunikacije. Ovogodišnji posao žiriju nije bio lak. U hrvatskom smo javnom prostoru skupili dosta primjera loše komunikacije. Neke su mane u odnosima s javnošću lošim komunikatorima zajedničke, a neke specifične. Većina ih nema otvorenu komunikaciju, a ne snalaze se ni s novim komunikacijskim alatima. Sisački biskup Vlado Košić za to je najbolji primjer”, ustvrdio je predsjednik žirija 11. Grand PRixa HUOJ-a Krešimir Macan, posebni savjetnik HDZ-ovog predsjednika Vlade Andreja Plenkovića.

Žiri s Macanom na čelu navodno je “utvrdio da je sisački biskup širio nesnošljivost, pa čak i mržnju, prema nekim političkim i društvenim skupinama”.

“Meni je jako zabavan ovaj izbor za antikomunikatora godine. Ima jedna udruga ovih koji rade u PR-u, naprave izbor za antikomunikatora. Ove godine je to biskup Vlado Košić, koji je inače vrlo jasan i razgovjetan, vrlo jasno komunicira, možemo slobodno reći da on nije antikomunikator. Možemo reći da je loš, da se ne slažemo s njim, ali to je priča o sadržaju, a ne formi poruke i komunikaciji. Ovako to ide – on se nama ne sviđa, on i njegova politička stajališta, odredimo ga za antokomunikatora godine, a onda se neki drugi kad govore protiv njega kažu ‘između ostalog izabran je za antikomunikatora godine’. Jedan balon se nadograđuje na drugi”, rekao je Nino Raspudić u emisiji Peti dan, komentirajući ovaj izbor.

Petnaesteročlani “stručni žiri”

Prema navodima s mrežnog sjedišta HUOJ-a, stručni žiri za dodjelu godišnjih nagrada HUOJ-a činilo je 15 osoba.

Izabrao ih je Upravni odbor HUOJ-a kojem je na čelu Krešimir Macan, posebni savjetnik Andreja Plenkovića, a njegova zamjenica Maja Gradišar Perotić, starija je savjetnica u agenciji Media Val.

Ostali članovi:

* Darko Alfirev, pomoćnik direktora Sektora za korporativne komunikacije HEP-a
* Sanja Bach, glasnogovornica Ministarstva financija
* Davor Denkovski, CSOJ, Grad Zagreb
* Davor Jakovac, voditelj odjela interne komunikacije Hrvatske pošte
* Damir Jugo, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
* Tamara Karagity, direktorica Odnosa s javnošću INA-e
* Nenad Korkut, rukovoditelj Službe za odnose s javnošću, Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje
* Bojana Mandić, strateška savjetnica, Pragma komunikacije
* Martina Mihordin, glasnogovornica Državnog odvjetništva Republike Hrvatske
* Dunja Pavešić, direktorica agencije Libra
* Ivana Tavra, direktorica Korporativnih komunikacija Francka za Hrvatsku, BiH i Sloveniju
* Ranko Vučinić, stariji savjetnik i partner, Priredba Studio
* Ksenija Žlof, voditeljica odnosa s javnošću, Croatia Airlines

‘Ocjena’ žirija o biskupu Košiću izazvala je val nezadovoljstva među građanima, a neki se pitaju nije li Krešimir Macan, kao savjetnik premijera koalicijske Vlade HDZ-a i HNS-a možda napao biskupa Košića jer je javno kritizirao Plenkovićevu politiku?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.