U New Yorku se ovaj vikend održava jedan od najvažnijih turističkih sajmova u SAD-u. Američkoj publici predstavlja se više od 500 izlagača s atraktivnim ponudama za ovu godinu, iz cijeloga svijeta. Hrvatska je zemlja partner sajma. HTZ je tako organizirao Hrvatski paviljon u sklopu kojeg sudjeluje više od 30 hrvatskih suizlagača iz javnog i privatnog sektora. Tamo je i hrvatski ministar turizma Tonči Glavina.
Promjene u SAD-u neće utjecati na putovanja Amerikanaca
Amerikanci su nas davno stavili na svoju mapu, mi smo boutique – destinacija kojoj se vraćaju i koju vole, rekla je novinarka Branka Slavica javljajući se u središnji Dnevnik HTV-a.
Hoće li političke promjene u SAD-u utjecati na apetit Amerikanaca da putuju izvan SAD-a?
– S obzirom na to da je Amerika u poprilično dobroj ekonomskoj situaciji, vjerujem da promjene neće u nekom negativnom smislu utjecati na putovanje u Hrvatskoj. Moguće čak da će i motivirati dodatno putovanje. Ali svakako, gospodarstvo je broj jedan tema i motiv putovanja Amerikanaca u Europu, rekao je Glavina.
>Tonči Glavina: ‘Imamo priliku rasti na kontinentu’
Glavina: Jako smo popularni
Mnogi posjećuju naš štand, paviljon i raspituju se. Vlada veliko zanimanje i za Europu, Hrvatska nije jedina mediteranska zemlja koja privlači Amerikance. Kako ćemo se nositi s konkurencijom?
– Jako smo popularni, i današnje događanje ovdje na našem štandu to potvrđuje. Dali smo nekoliko bitnih izjava za nacionalne američke medije, a možete vidjeti i na samom našem štandu koji je nagrađen kao jedan od najboljih predstavljanja. Hrvatska je ove godine zemlja partner, jedan vrlo važan pokazatelj naše prisutnosti na ovom tržištu, kazao je ministar.
Ministar Glavina naglasio je da očekuju da ćemo i ove godine bilježiti rast na tržištu. Dodao je da se jako puno ulaže kao i da prisutnost Hrvatske u New Yorku potvrđuje da je Hrvatska jedna od top 5 najinteresantnijih destinacija za američke putnike i ove godine.
– Nastavit ćemo na tragu koji imamo nekoliko posljednjih godina, a to je da na ovom tržištu rastemo za nekakvih 8, 9, 10%, kazao je.
– Očekujemo snažan rast i ove godine, i ono što je jako bitno, predstavljamo Hrvatsku kao cjelogodišnju turističku destinaciju, američko tržište nam je jako bitno upravo u tom smjeru, jer Amerikanci ne putuju samo ljeti, u glavnom dijelu turističke sezone, nego ih imamo jako puno i u proljeće, jesen. I mnoge naše destinacije itekako osjećaju kvalitetu američkih gostiju koji nas posjećuju, rekao je Glavina.
Izvor: narod.hr/HRT
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.