Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ-a) u Austriji u prekrasnom ambijentu palače Palais Pálffy smještene u središtu Beču organizirali su predstavljanje hrvatske turističke ponude za najutjecajnije austrijske medije te susret s najvažnijim partnerima, turoperatorima i agencijama s ovog tržišta koje se tradicionalno nalazi među top tri tržišta za hrvatski turizam. Događanju su prisustvovali Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, Branimir Tončinić, direktor predstavništva HTZ-a u Austriji, Monika Udovičić, ravnateljica Uprave u Ministarstvu turizma i sporta kao i Stella Đurović iz TZ Dubrovačko-neretvanske županije te Nenad Nizić i Antonia Urlić ispred Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela STORIES. Okupljene je pozdravio i veleposlanik Republike Hrvatske u Austriji Daniel Glunčić.
Tijekom konferencije za medije, na kojoj je bilo prisutno 20 austrijskih novinara i predstavnika najpopularnijih medija, direktor Staničić predstavio je ukupne turističke rezultate Hrvatske s osvrtom na rezultate ostvarene na tržištu Austrije, dok je poseban naglasak stavljen na buduće trendove i poziciju koju Hrvatska želi zauzeti na austrijskom tržištu.
Austrijance zanimalo gdje se može planinariti, koji otoci imaju najzanimljiviju turističku ponudu itd.
„Austrija spada u naša najvažnija emitivna tržišta koja imaju značajan utjecaj na ukupne turističke rezultate naše zemlje. Upravo nas zbog toga veseli što smo s ovog tržišta u dosadašnjem dijelu godine ostvarili preko 1,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine predstavlja rast od oko 4 posto. Vratili smo se na predpandemijske trendove te vjerujem kako ćemo tijekom glavnog ljetnog dijela sezone uspješno zadržati ove odlične pokazatelje s tržišta Austrije“, poručio je direktor Staničić, nadodavši kako dugoročni ciljevi na ovom tržištu uključuju rast turističkih dolazaka tijekom cijele godine kroz kraća vikend putovanja, kao i privlačenje većeg broja gostiju različitih dobnih skupina s posebnim naglaskom na mlade.
Austrijske medije zanimala je razlika između turističke ponude Istre i Dalmacije, značaj gastronomije u ukupnoj hrvatskoj turističkoj ponudi, gdje se može najbolje planinariti u Hrvatskoj, koji otoci u našoj zemlji imaju najzanimljiviju turističku ponudu i sadržaj, itd.
“Hrvatske su destinacije vrlo tražene”
Predstavnici Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela STORIES naglasili su kako udruga okuplja smještajne kapacitete koji su prvenstveno namijenjeni potrošačima koji cijene posebna, jedinstvena iskustva i doživljaje te koji traže visoku kvalitetu usluge, dok je Stella Đurović iz TZ Dubrovačko-neretvanske županije predstavila novosti svoje županije s posebnim osvrtom na skorašnje otvorenje Pelješkog mosta. Nakon konferencije za medije hrvatska se delegacija susrela s najvažnijim partnerima s austrijskog tržišta – TUI-em, Gruber Reisenom i Mondialom.
„Partneri su vrlo zadovoljni prodajnim rezultatima za ovu godinu, hrvatske su destinacije vrlo tražene te od austrijskog tržišta u ovoj godini možemo očekivati snažan doprinos u ukupnim rezultatima. Do sada su Austrijanci najviše noćenja ostvarili u Istri te na Kvarneru, ali očekujemo i daljnje jačanje turističkog prometa u ostalim jadranskim županijama, kao i na kontinentu zemlje“, zaključio je Branimir Tončinić.
Dodajmo kako pozitivne trendove za Hrvatsku potvrđuju i brojna tržišna istraživanja provedena u Austriji, a posljednje među njima je i istraživanje „Reisemonitoring“ kojeg je proveo ÖAMTC, austrijski nacionalni auto-moto klub, prema kojem je Hrvatska vodeća inozemna destinacija na austrijskom tržištu. Tako naša zemlja predvodi listu top inozemnih destinacija Austrijanaca u koju još ulaze Italija, Grčka, Njemačka, Španjolska i Turska.