Koliko je SDP platio PR stručnjaku Alexu Braunu?

Zagreb, 25.6.2015.- Na Dan državnosti premijer Zoran Milanović položio je vijenac i zapalio svijeću kod Središnjeg križa u Aleji poginulih hrvatskih branitelja Domovinskog rata na zagrebačkom gradskom groblju Mirogoju. foto HINA/ Ivan ŠARAVANJA/ iš

Koalicija Hrvatska raste zaključila je izbornu kampanju sa 12,5 kuna u plusu, naime, iz izvješća o financiranju izborne promidžbe koji je SDP, najveća stranka lijeve koalicije, objavio na svojim web stranicama vidljivo je da su SDP-HNS-HSU-Laburisti-A HSS i ZS za kampanju potrošili 13,795.322,04 kune, a na raspolaganju su imali 13,295.334,54 kune. Najveći dio osiguran je iz vlastitih sredstava, a samo 82.483 kune su dobili od donacija, navodi Jutarnji list.

Gledajući ukupnu potrošnju jasno je da je najviše novca otišlo na usluge američkog spin doktora Alexa Brauna te za angažman dizajnerskog dvojca Bruketa i Žinić koji su radili vizualni identitet kampanje. Braun, odnosno njegova tvrtka Penn, Shoen&Berland, za posao u kampanji dobio je 837.120 kuna, odnosno 83.712 kuna po izbornoj jedinici. Kad se tome pridoda PDV, lijevu je koaliciju Braun u kampanji koštao 1,047 milijuna kuna. Tvrtka Brukete i Žinića je zaradila nešto više od 700 tisuća kuna jer je njihov trošak za svaku od 10 izbornih jedinica bio 70.035 kuna, također bez PDV-a.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/jutarnji.hr
Photo: fah, psb, montaža narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.