Mnoge kritike na Bandićev račun: ‘Ne želimo plaćati cajke na Rujanfestu’

“Bolje da se ubuduće zove Septembarfest”. Tako, u najblažem obliku, pojedini Zagrepčani komentiraju popis izvođača koji će od 13. do 22. rujna nastupiti na Bundeku u sklopu Rujanfesta. Čitavim nizom kritika obasuli su organizatore glazbene manifestacije na društvenim mrežama kada su čuli da će nedaleko od Glavnog kolodvora na pozornicu stati Seka Aleksić, Dejan Matić, Miroslav Ilić, Željko Joksimović, Bajaga i instruktori, Ministarke, Željko Samardžić, prenosi Večernji list.

“Rujanfest je jedini festival koji je glazbeno okrenut svim generacijama i svim glazbenim ukusima. Mi nismo festival kulture, već festival dobre zabave. Uvijek postoje ljudi koji se žale, no vjerujem da će i oni pronaći nešto za sebe na svih sedam pozornica… U svakom slučaju tužno je da se ljudi još uvijek bave etničkim porijeklom izvođača i još je tužnije da smatraju su oni bolji i kvalitetniji ljudi jer slušaju drugačiju vrstu glazbe”, govori Anita Tuček iz organizacije festivala.

Ulaz će naplaćivati 35 kuna, odnosno deset kuna skuplje nego lani kad se festival vratio na Bundek. Razlog je, kaže Anita Tuček, u većem broju pozornica i izvođača.

Kod Westgatea su, podsjećamo, otišli nakon nesuglasica s gradonačelnikom koji je tražio da se ukine naplata ulaza, na što organizatori nisu mogli pristati. Između njih i gradonačelnika, kako je lani objasnila Anita Tuček, nije bilo nikakvog sukoba, već su tad otišli “spletom okolnosti”.