Novi incident: MiG-u 21 ugasio se motor tijekom leta

Foto: Fah

Uz puno priče oko naših borbenih zrakoplova mnogo toga se posljednjih dana događa s hrvatskim MiG-ovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na žalost i na djelu se potvrdila izjava ministra Damira Krstičevića – novi incident dogodio se jučer – MiG-u 21 se tijekom leta ugasio motor, no ipak nije došlo do pada. Pilot je uspio ponovo upaliti motor i sigurno sletjeti u zračnu bazu na Plesu. Incident se dogodio na letu iznad Brodsko-posavske županije, javlja HRT.

> SDP-ova afera s MiG-ovima: 5 činjenica

O tome je danas govorio potpredsjednik Vlade i ministar obrane Damir Krstičević kada je ocijenio da je stanje s MiG-ovima zabrinjavajuće, ali da nacionalna sigurnost nije ugrožena te da je “prizemljeno ono što je neispravno” jer je sigurnost pilota na prvom mjestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možete samo zamisliti kako je našim pilotima svaki dan kada trebaju ući u MiG i izvršiti svoje zadaće, a ne znaju hoće li sletjeti. Treba li nam još jedan slučaj kojeg smo imali, da nam avion padne, pilot pogine ili da, s druge strane, taj MiG padne na neko naseljeno mjesto, izjavio je Krstičević novinarima.

SDP-ova afera s Migovima

Početkom ožujka ove godine potvrđena je optužnica protiv Josipa Čovića, bivšeg načelnika Odjela u MORH-u, i Ivice Josipovića, predstavnika Remontnog zavoda iz Ukrajne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Optužnicom podignutom krajem prošle godine Uskok Čovića tereti da je uoči odluke o javnoj nabavi od zastupnika dvaju inozemnih tvrtki “zatražio novčanu nagradu” kako bi zauzvrat, kao član povjerenstava Ministarstva obrane (MORH), bez obzira na stvarnu tehničku sposobnost potencijalnih izvršitelja, osigurao pozitivno mišljenje i prednost u remontu i nabavi dodatnih aviona MiG-21.

Kriminalističko istraživanje remonta i nabave borbenih zrakoplova MiG-21 pokrenuto je nakon napisa u medijima su od 12 zrakoplova koji su u srpnju 2015. došli s remonta u Ukrajini samo tri u funkciji. Mediji su tvrdili i da su na MiG-ovima koje je Hrvatska zaprimila od Ukrajine “prekucani” serijski brojevi jer ne odgovaraju dokumentaciji zrakoplova ni brojevima koji su navedeni u ugovoru o remontu, kao i da ugrađeni dijelovi zrakoplova ne odgovaraju pratećoj dokumentaciji.

Bivši SDP-ov ministar obrane Ante Kotromanović, čiji je mandat obilježio niz afera, u ožujku 2016. pozdravio je otvaranje istrage i smatra da je posao vezan uz remont MiG-ova bio transparentan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kritičari su mu zamjerali ogromna kašnjenja sa zrakoplovima i loše obavljen remont.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.