Za Večernji list predsjedničku kampanju komentirali su Krešimir Macan, Božo Skoko i Ankica Mamić.
Najveću ocjenu, kada se zbroje ocjene svakog od troje analitičara, za aktualnu je kampanju dobio bivši premijer i kandidat SDP-a i još 12 stranaka Zoran Milanović.
> (FOTO) Slučajni prolaznik Krešimir Macan pomaže brojiti prosvjednike?
Ima odlično postavljenu kampanju, pogođen slogan “Normalno”, no umjesto da priča o normalnom, jer to njegovi birači žele, on je uglavnom pričao o sebi. U kampanji je uspio pobijediti sebe, ali nije iskoristio sav potencijal koji je mogao – analizira Macan.
Istu ocjenu daje mu i Skoko koji naglašava da SDP-ovac već mjesecima radi na terenu te je pokrio Hrvatsku uzduž i poprijeko
On je, kaže Ankica Mamić, jako dobro komunicirao sa svojim biračima, odašiljao poruke koje ciljaju upravo njegovu publiku, suspregnuo je i svoj karakter što se posebno vidjelo na jedinom sučeljavanju. Bilo je i grešaka. Nekoliko je puta, kaže Mamić, morao objašnjavati što je mislio, ali generalno nije “proklizao”.
Kampanja aktualne predsjednice
Ankica Mamić smatra da je kampanju aktualne predsjednice spasilo sučeljavanje koje ju je vratilo u život i vjerojatno joj osiguralo i ulazak u drugi krug.
– Do tada je imala dosta gafova, a najveći joj je intimiziranje s Milanom Bandićem što joj je jako naštetilo – kaže Mamić.
Sama kampanja odrađena joj je profesionalno, kako i priliči uz budžet i potporu koje omogućuje najveća stranka u državi. Možda je bio malo pretjeran terenski angažman što je rezultiralo umorom, pa i pogreškama u nastupima. A odluka da se televizijski spot spoji s božićnom čestitkom rijetko je viđen primjer dobrog političkog marketinga – drži Skoko.
Kampanja Miroslava Škore
– Njegovoj ekipi treba skinuti kapu jer su ga znatno digli, to je jedina kampanja koja je donijela rezultate – tvrdi Macan te hvali Škorin slogan “Sad ili nikada” koji je, naglašava, pravi za mobilizaciju njegovih birača, ali ne i ostalih.