Politički analitičari komentirali kampanje troje glavnih kandidata

Foto: Fah (Fotomontaža: Narod.hr)

Za Večernji list predsjedničku kampanju komentirali su Krešimir Macan, Božo Skoko i Ankica Mamić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najveću ocjenu, kada se zbroje ocjene svakog od troje analitičara, za aktualnu je kampanju dobio bivši premijer i kandidat SDP-a i još 12 stranaka Zoran Milanović.

> Bivši Plenkovićev savjetnik Krešimir Macan tvrdi da su prošli predsjednički izbori ukradeni, ali da ne može to dokazati

> (FOTO) Slučajni prolaznik Krešimir Macan pomaže brojiti prosvjednike?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

> Kako je Krešimir Macan – koji je posao u Vladi izgubio zbog loše komunikacije – određivao komunikatore i antikomunikatore godine?

Ima odlično postavljenu kampanju, pogođen slogan “Normalno”, no umjesto da priča o normalnom, jer to njegovi birači žele, on je uglavnom pričao o sebi. U kampanji je uspio pobijediti sebe, ali nije iskoristio sav potencijal koji je mogao – analizira Macan.

Istu ocjenu daje mu i Skoko koji naglašava da SDP-ovac već mjesecima radi na terenu te je pokrio Hrvatsku uzduž i poprijeko

Tekst se nastavlja ispod oglasa

On je, kaže Ankica Mamić, jako dobro komunicirao sa svojim biračima, odašiljao poruke koje ciljaju upravo njegovu publiku, suspregnuo je i svoj karakter što se posebno vidjelo na jedinom sučeljavanju. Bilo je i grešaka. Nekoliko je puta, kaže Mamić, morao objašnjavati što je mislio, ali generalno nije “proklizao”.

Kampanja aktualne predsjednice

Ankica Mamić smatra da je kampanju aktualne predsjednice spasilo sučeljavanje koje ju je vratilo u život i vjerojatno joj osiguralo i ulazak u drugi krug.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Do tada je imala dosta gafova, a najveći joj je intimiziranje s Milanom Bandićem što joj je jako naštetilo – kaže Mamić.

Sama kampanja odrađena joj je profesionalno, kako i priliči uz budžet i potporu koje omogućuje najveća stranka u državi. Možda je bio malo pretjeran terenski angažman što je rezultiralo umorom, pa i pogreškama u nastupima. A odluka da se televizijski spot spoji s božićnom čestitkom rijetko je viđen primjer dobrog političkog marketinga – drži Skoko.

Kampanja Miroslava Škore

– Njegovoj ekipi treba skinuti kapu jer su ga znatno digli, to je jedina kampanja koja je donijela rezultate – tvrdi Macan te hvali Škorin slogan “Sad ili nikada” koji je, naglašava, pravi za mobilizaciju njegovih birača, ali ne i ostalih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.