Rektor Anđelinović: ‘Opteretili smo djecu podacima – rezultat je neznanje’

Koliko je uz fakultetsku izobrazbu potrebna i praksa, te kako je upravo takav, cjeloviti pristup stjecanju znanja i vještina nužan i poticajan govore pozitivna iskustva stranih sveučilišta koja takav model sveučilišnog kurikuluma već odavno nude. O toj temi u Studiju 4 govorio je rektor Splitskog sveučilišta profesor Šimun Anđelinović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

‘Kurikularna reforma je potrebna, dosta je toga napravljeno, ali u nastavak reformi potrebno je uključiti i sveučilišta i akademije – jer svi mi obrazujemo istu djecu. Mi zbog naših titula i taština zaboravljamo – da je proces učenja vrlo jednostavan. Ali ako znanje iz radne memorije ne prebacite u trajnu memoriju – ono nestaje. Porastom informacija i podataka opteretili smo radnu memoriju djece. Djeca znaju puno, ali puno zaboravljaju i na kraju školovanja ne mogu to znanje prenositi na druge ili donositi kvalitetne odluke. Djeci moramo pomoći i omogućiti im da svoje znanje usvoje praktično’, smatra profesor Šimun Anđelović.

Zalaže se za uvođenje dualnog sustava obrazovanja i mentorstva – uz obrazovnu praksu i potvrdu usvojenosti znanja u institucijiama i tvrtkama. Time bi znanje sa sveučilišta ušlo u gospodarsku sferu, a praksa u sveučilišta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.