Koliko je uz fakultetsku izobrazbu potrebna i praksa, te kako je upravo takav, cjeloviti pristup stjecanju znanja i vještina nužan i poticajan govore pozitivna iskustva stranih sveučilišta koja takav model sveučilišnog kurikuluma već odavno nude. O toj temi u Studiju 4 govorio je rektor Splitskog sveučilišta profesor Šimun Anđelinović.
‘Kurikularna reforma je potrebna, dosta je toga napravljeno, ali u nastavak reformi potrebno je uključiti i sveučilišta i akademije – jer svi mi obrazujemo istu djecu. Mi zbog naših titula i taština zaboravljamo – da je proces učenja vrlo jednostavan. Ali ako znanje iz radne memorije ne prebacite u trajnu memoriju – ono nestaje. Porastom informacija i podataka opteretili smo radnu memoriju djece. Djeca znaju puno, ali puno zaboravljaju i na kraju školovanja ne mogu to znanje prenositi na druge ili donositi kvalitetne odluke. Djeci moramo pomoći i omogućiti im da svoje znanje usvoje praktično’, smatra profesor Šimun Anđelović.
Zalaže se za uvođenje dualnog sustava obrazovanja i mentorstva – uz obrazovnu praksu i potvrdu usvojenosti znanja u institucijiama i tvrtkama. Time bi znanje sa sveučilišta ušlo u gospodarsku sferu, a praksa u sveučilišta.
Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/hrt
Photo: snimka zaslona
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.