Skradinski buk povezao hrvatske nacionalne parkove

Javna ustanova Nacionalni park Krka od ovog ljeta provodi projekt Zelena Hrvatska kojim će promovirati sve nacionalne parkove i parkove prirode Hrvatske na Skradinskom buku, najpoznatijem i najposjećenijem slapu na rijeci Krki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skradinski buk godišnje posjeti oko 800.000 posjetitelja što predstavlja izravan komunikacijski kanal kojim ćemo uputiti informacije o drugim zaštićenim područjima i tako potaknuti posjetitelje na duži boravak u prirodi, ističe u priopćenju ravnatelj NP Krka Tonči Restović.

Kraj buka koji je najduža sedrena barijera na Krki i jedna od najpoznatijih hrvatskih prirodnih ljepota za ovu je namjenu dizajniran poseban štand vezan uz tematsku priču ovog nacionalnog parka koji je oblikovan snažnim formama, grafičkim elementima i motivima NP Krka.

Sve hrvatske parkove prirode i nacionalne parkove pozvali smo da nam dostave svoje promotivne materijale, a informatori s Krke stoje na raspolaganju za pitanja posjetitelja, navode u NP Krka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodaju kako je riječ o dobroj prilici da se javnosti predstavi novi vizualni identitet svih osam nacionalnih parkova i jedanaest parkova prirode, pod nazivom Parkovi Hrvatske, čime je omogućena izgradnja jedinstvenog i snažnog brenda zaštićenih područja i buduće zajedničko predstavljanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.