Odbijena tužba Gorana Radmana – Bujanec za Narod.hr: ‘Da je u Hrvatskoj provedena lustracija, on nikada ne bi niti bio na čelu HRT-a’

Foto: SZ/Bujanec (Fotomontaža: Narod.hr)

Općinski građanski sud u Zagrebu 18. srpnja 2019. godine donio je oslobađajuću presudu, kojom se odbija tužbeni zahtjev Gorana Radmana protiv Z1 i Osječke televizije kao “neosnovan”. Radman je naime tužio Z1 i još nekoliko televizija radi Bujice emitirane 10. lipnja 2015. godine, u kojoj je gostovao prof. dr. Andrija Hebrang, a u kojoj je objavljen dokument iz Beograda u kojem se navodi da je sad već bivši glavni ravnatelj HRT-a i komunistički direktor Televizije Zagreb “surađivao s KOS-om”.

Voditelj Bujice Velimir Bujanec za Narod.hr komentirao je nepravomoćnu presudu.

“Iako ne bih htio komentirati presudu koja nije pravomoćna, mogu izraziti zadovoljstvo i dodati da je sramota što je čovjek poput Radmana uopće obnašao funkciju glavnog ravnatelja HRT-a. Obzirom na njegovu totalitarno-komunističku prošlost, da je u Hrvatskoj provedena lustracija, zasigurno Radman nikada ne bi bio na čelu HRT-a, niti bi bilo potrebe za mojom emisije o njemu, niti za ovakvim sudskim procesima.”, istaknuo je Bujanec.

Vijest je podijelio i na svom Facebook profilu, a objavu prenosimo u cijelosti.

“JOŠ JEDNA POBJEDA BUJICE: Sud u Zagrebu odbio tužbu Gorana Radmana! Neće dobiti 30.000 kuna!

Općinski građanski sud u Zagrebu 18. srpnja 2019. godine donio je oslobađajuću presudu, kojom se odbija tužbeni zahtjev Gorana Radmana protiv Z1 i Osječke televizije kao “neosnovan”. Radman je tužio Z1 i još nekoliko televizija radi Bujice emitirane 10. lipnja 2015. godine, u kojoj je gostovao prof. dr. Andrija Hebrang, a u kojoj je objavljen dokument iz Beograda u kojem se navodi da je sad već bivši glavni ravnatelj HRT-a i komunistički direktor Televizije Zagreb “surađivao s KOS-om”. Radmana je također zasmetala izjava dr. Hebranga da je Dnevnik u vrijeme Radmanovizije “služio za pranje mozga”. Nadalje, u Bujici su navedeni i primjeri nezakonitih otkaza mnogim politički nepodobnim djelatnicima HRT-a, koji su u međuvremenu vraćeni na posao. Radman je zbog “duševnih boli”, te “povrede časti i ugleda” tražio da mu nakladnik Bujice isplati 30.000 kuna, no te novce – neće vidjeti, a sada još mora podmiriti i troškove dugogodišnjeg postupka!

Z1 i Osječku televiziju u ovom je postupku zastupao Odvjetnički ured Terešak, a iako presuda koju je donio sudac Mario Klarić još nije pravomoćna, svakako je dobar pokazatelj kako se štiti sloboda medija i istinitog izvještavanja.”

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr