Tko je čovjek s kojim je RTL-ova Danka Derifaj provalila kod Thompsona?

derifaj miodrag
Foto: narod.hr

Kako smo ekskluzivno izvijestili, u četvrtak u Splitu u ranim popodnevnim satima ekipa RTL-a provalila je kod Marka Perkovića Thompsona. RTL-ova novinarka Danka Derifaj, snimatelj i susjed, Branko Miodrag, od ranije poznat javnosti vezano za švercersku aferu „Panama“ provalili su kod jednog od najpopularnijih hrvatskih pjevača.

Thompsonov susjed Miodrag izgubio je prije 3 godine spor protiv Thomsona koji je 100% vlasnik čestice na kojoj je njegova kuća, terasa i vrt. Miodrag i Derifaj su se ljestvama popeli na Thompsonovu terasu. Nakon objava na Narod.hr-u Derifaj je putem Facebooka ustvrdila da je riječ o lažnoj vijesti te da ne radi o provali zato jer je bila na “novinarskom zadatku”.

“Obzirom da se fake news širi brzinom požara, ukratko: Radilo se, naravno, o novinarskom zadatku, a ne provali. Popeli smo se na krov susjedne zgrade, u suvlasništvu ljudi koji u njoj žive, a poveo nas je predstavnik njihovih stanara, Branko Miodrag, jer je to bio jedini način da nam pokaže kako u stvarnosti sada izgleda njihov krov nakon što ga je Marko Perković Thompson pretvorio u svoje dvorište, iako se nalazi na susjednoj čestici od njegove”, stoji u njenoj objavi uz dodatak da policija nije utvrdila elemente prekršajnog ili kaznenog dijela.

Danka Derifaj u svojoj objavi iznosi laž da su drugi stanari, kao i Miodrag s kojim je provalila kod Perkovića Thompsona “suvlasnici” čestice na kojoj je terasa obitelji Perković. Jednostavnom provjerom u zemljišnim knjigama vidi se da je Marko Perković Thompson vlasnik i čestice na kojoj je njegova kuća i čestice na kojoj je njegova terasa i vrt.

Miodraga je godinama koristio prostor u vlasništvu Marka Perkovića

Miodrag je 2018. izgubio sudski spor koji je imao s Thompsonom te je morao izaći iz teretane koju je imao na zemljišnoj čestici Perkovića. Branko Miodrag i njegova supruga Ljiljana su pravomoćnom presudom koju je u srpnju 2018. godine dosudila sutkinja Ana Marović morali vratiti Thompsonu prostor od 77,6 četvornih metara na četvrtom katu. Dosuđeno je da Thompsonu nadoknade i sudske troškove od 62.320 kuna, a traži i da mu isplate naknadu za korištenje navedenih prostora u iznosu od 230 tisuća kuna, prenijela je Slobodna Dalmacija.

U presudi kojom je sporni prostor vraćen obitelji Perković, Općinski sud je prihvatio da su Miodragovi kupili taj prostor 2009. godine od tvrtke “Makro promet” d.o.o., koja ga je 2003. kupila od “Dal-koninga”, ali i da je poduzetnik Zvonko Kotarac taj prostor ilegalno prodao bračnom paru Miodrag. Kotarac je najveći splitski poduzetnik i prošli je mjesec priveden zbog ishođenja dozvola za njegov luksuzni hotel Amfora.

Na ročištu od 15. listopada 2019. godine Perković je izjavio kako je sa Zoranom Sikiricom zamijenio nekretnine i ušao u posjed nekretnine na adresi Put Radoševca koja je bila u roh-bau stanju; sastojala se od podrumskog prostora i tri etaže. Kad je doznao da ispod podruma postoji prostor, odlučio je kontaktirati investitora.

“Kotarac je došao kod mene i rekao mi da su tu bili tzv. slijepi prostori koji su trebali biti zatrpani, ali na kraju nisu pa su ih pojedini vlasnici, ovisno o mogućnostima, prisvajali, odnosno proširivali svoje stanove. Meni je Zvonko Kotarac rekao da ja s tim radim što hoću, da se ti prostori nalaze na mojoj čestici i da on tu ne može ništa jer da su ti vlasnici samovoljno radili takve uzurpacije” kazao je  tada Marko Perković kojem je pravomoćnom presudom 2018. vraćen prostor od 77.6 četvornih metara.

Inače, Miodrag, s kojim je Danka Derifaj provalila na terasu kuće obitelji Perković, BiH mediji (https://www.nezavisne.com/novosti/hronika/Akcija-Kafa-Splicanin-mozak-kriminalne-grupe/104392 ; https://www.vecernji.ba/panamski-udar-na-svercere-kave-521845 ; http://www.glassrpske.com/lat/hronika/crna_hronika/Prokrijumcarili-139-kamiona-kafe/112227) spominju 2011. i 2013. u kontekstu velike akcije SIPA-e pod imenom „Panama“ kojom je razbijen lanac krijumčarenja sirove kave iz Slovenije u BiH.

Danka Derifaj dobila nagradu udruge koju financira Soros

Danka Derifaj bila je novinarka Nove TV od 2003. do 2016., kada prelazi na RTL. U siječnju ove godine, Derifaj je dobila nagradu “Vesna Kesić” za “hrabro, otvoreno i kritičko novinarstvo, nemilosrdno prema moćnicima i nasilnicima bilo koje vrste”, koju dodjeljuje ‘Fond za druge’. Iza Fonda za druge kako navode na svojim stranicama, bori protiv “tradicionalnih i opresivnih normi”, a financiraju ju brojna inozemna veleposlanstva i ministarstva, kao i politička zaklada Heinrich Boll Stiftung radikalno lijeve Zelene stranke u Njemačkoj te Otvoreno društvo milijardera i samoprozvanog filantropa Sorosa.

Sudski spor zbog klevete izvršne direktorice udruge U ime obitelji

Dr. Željka Markić tužila je Danku Derifaj zbog klevete još 2016. godine, a do danas nema pravomoćne presude. Naime, tek je u svibnju ove godine donesena nepravomoćna presuda prema kojoj je dr. Markić sudu predočila dokaze da nikad nije niti prodavala kontracepciju ili abortivna sredstva niti na njima zarađivala – no sutkinja Sandra Kantolić ipak je oslobodila Derifaj.

Podsjetimo, Derifaj je u prilogu o prvom Hodu za život koji je objavljen na RTL Direktu iznijela neistinitu tvrdnju da „dr. Markić zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće“. Željka Markić dala je Derifaj intervju, u kameru, odgovarajući na njezina pitanja jasno rekla kako njezina tvrtka nikad nije prodavala kontraceptivna ili abortivna sredstva niti je ikad radila klinička ispitivanja koja bi istraživala kontracepciju, te je novinarku uputila kako njezine tvrdnje može provjeriti na tijelima nadležnim za izdavanje dozvola. Unatoč tome, Danka Derifaj objavila je prilog u kojem je o Željki Markić, bez dokaza, tvrdila sljedeće: “Kad je netko protiv pobačaja, onda je vrlo neobično da zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće“.

“Presuda je nepravomoćna i žalit ćemo se na nju. Već smo uspješno srušili jednu drugu, također ideološki motiviranu presudu sutkinje Sandre Kantolić”, poručila je tada dr. Markić, referirajući se na presudu sutkinje Kantolić u korist Mime Simić, LGBT aktivistice koju je Drugostupanjski sud srušio i vratio drugom sucu na odlučivanje da bi Mima Simić ove godine odustala od tužbe za klevetu plaćajući sve odvjetničke troškove Željki Markić i sudske troškove.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.